Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:24:07 GMT

۵ نفر برتر را به مسابقات جهانی اعزام می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۰۱۲۸

۵ نفر برتر را به مسابقات جهانی اعزام می‌کنیم

حسین ثوری گفت: از مجموع نفراتی که در اردوی تیم ملی داریم، پنج نفر برتر را به مسابقات جهانی اعزام خواهیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس فدراسیون بوکس در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی روسیه گفت: مشتزنان ملی پوش تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و به فاصله یک ماه مانده تا مسابقات جهانی از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی در پاسخ به چرایی کاهش اعزامی ها به مسابقات جهانی، اظهارکرد: باتوجه به اینکه در جنگی اقتصادی قرار داریم، بدنبال این هستیم تا از مجموع نفراتی که در تیم ملی داریم، بهترین‌ها را به این مسابقات اعزام کنیم.


رئیس فدراسیون بوکس تاکید کرد: پنج نفری که قرار است به مسابقات جهانی اعزام شوند، از نظر کادر فنی تیم ملی جزو بهترین ها هستند و امید به عملکرد بهتری از آنها داریم.



وی در ادامه درخصوص سالار غلامی بوکسور کرمانشاهی حاضر در رقابت های لیگ جهانی نیز گفت: سالار غلامی یکی از بهترین بوکسورهای ایران است و هرچند به واسطه حضور در رقابت های لیگ جهانی در اردوهای تیم ملی نیست، اما او را جزو لیست فعلی قرار داده ایم.


ثوری همچنین به برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی جوانان ایران در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سطح فنی و کیفی این مسابقات بسیار رضایت بخش بود. همچنین امیدواریم کرمانشاه در میزبانی مسابقات بین المللی جام فجر نیز به مانند مسابقات قهرمانی جوانان کشور عملکردی عالی داشته باشد.
 

مسابقات بوکس جهانی ۲۰۱۹ روسیه شهریور امسال برگزار خواهد شد.
 

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، دختران پاکت بیلیارد جهت شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند. تیم ملی پاکت بیلیارد متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند.

این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می گردد. فریال طاههری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

کد خبر 6085702

دیگر خبرها

  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • اعزام تیم ملی پاراتیراندازی به جام جهانی در کره جنوبی
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود