Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تداوم سیاست‌های مهاجرتی سختگیرانه دولت آمریکا مرگ مهاجران را در مرز‌ها و بازداشتگاه‌های مرزی این کشور افزایش داده است. تاریخ انتشار: 09:47 - 13 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۷۱۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ مرز‌های آمریکا در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» و در پی اتخاذ سیاست‌های سختگیرانه و غیرانسانی مهاجرتی از جمله "تحمل صفر" به سرزمین مرگ مهاجران مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش رویترز، یک مهاجر ۳۲ ساله اهل السالوادور که قصد داشت به همراه دختر هشت ساله‎اش به آمریکا مهاجرت کند، در بازداشتگاهی مرزی در این کشور جان خود را از دست داد.
گونزالز و دخترش در اواخر ماه جولای در «ال پاسو» ایالت «تگزاس» دستگیر شدند. این مهاجر السالوادوری در نهایت جان خود را به دلیل حمله قلبی ناگهانی از دست داد.
در پی این حادثه «نایب بوکله» رئیس جمهور السالوادور از مردم این کشور خواست جان خود را برای رسیدن به آمریکا در معرض خطر قرار ندهند.
وی اعلام کرد روزانه حدود ۳۰۰ السالوادوری کشور را در حالی ترک می‌کنند که سیاست‌های ترامپ فشار مضاعفی را بر مهاجران وارد می‌کند.
پیشتر نیز یک پدر و کودک السالوادوری جان خود را در هنگام عبور از رودخانه‌ای در مرز آمریکا از دست داده بودند.   در ماه‌های اخیر شمار زیادی از مهاجران کشور‌های آمریکای مرکزی در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا جان خود را از دست دادند. در میان جان باختگان تعدادی کودک نیز وجود دارند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهاجران خارجی بازداشتگاه ها بازداشتگاه مرزی آمریکا السالوادور مهاجرت به آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند

به گزارش خبرآنلاین این وزارت در خبری در مورد برگشت مهاجرین از ایران گفته که این افراد به گونه‌ی جبری و داوطلبانه به تاریخ ۳۱ ماه فروردین و اول ماه اردیبهشت از مرز اسلام‌قلعه به کشور بازگشته‌اند.

وزارت امور مهاجرین همچنین افزوده که روز گذشته (یکشنبه ۲ اردیبهشت) ۱۲۵ خانواده افغانستانی که تعداد مجموعی آنان ۶۷۳ تن می‌شوند، به‌صورت اجباری از پاکستان اخراج و از طریق تورخم و سپین‌بولدک به کشور برگشته اند.

به گفته این وزارت، مهاجرین برگشت‌کننده برای دریافت کمک، به دفاتر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898404

دیگر خبرها

  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • ارتقای سیاست تجاری ایران و پاکستان چگونه ممکن است؟
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند