Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در بازدید از مرکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر مهر سروش بیان داشت: هم اکنون ۶۰۰ معتاد متجاهر در کمپ مهر سروش کهریزک نگهداری می شوند که ظرفیت آن در سال آینده به پنج هزار نفر افزایش می یابد و معتادان متجاهر طی مدت زمانی ۶ ماهه در این مرکز نگهداری و روان درمانی و باز اجتماعی می شوند که سه ماهه اول به دستور مراجع قضایی و سه ماهه دوم به درخواست افراد در این مرکز نگهداری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ری افزود: این کتابخانه مجهز به بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب با محتوای اصول و روش زندگی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال است و راه اندازی کتابخانه با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری انجام شده است.

احمد اسماعیلی راد با اشاره ظرفیت بالا و امکانات استاندارد کمپ مهر سروش بمنظور بهبود و درمان معتادین متجاهر، اظهار داشت: خانواده های معتادان در این مرکز از نظر ایاب و ذهاب و تردد با مشکل روبرو هستند و و با هماهنگی صورت گرفته بزودی این مشکل مرتفع خواهد شد.

احمد اسماعیلی راد افزود: آب شرب ناسالم از دیگر معضلات مرکز مهر سروش به شمار می رود که برای حل این معضل نیز تصمیمات لازم اتخاذ و در دستور کار قرار گرفت.

وی به حضور پزشکان متخصص در این مرکز اشاره کرد و گفت: در زمینه درمان معتادان هیچگونه نگاه جنسیتی وجود ندارد و همه معتادان یکسان مورد توجه و درمان قرار می گیرند.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: فصل و امکانات مورد نیاز در حوزه درمان معتادان زن و مرد باید به گونه ای باشد که همه از خدمات به صورت یکسان بهره مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خانواده درمان فرماندار معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دو پایگاه سلامت در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس مرکز بهداشت کیش در مراسم گشایش دومین مرکز خدمات جامع سلامت کیش، گفت: این مرکز با حضور دو پزشک، شش مراقب سلامت و ماما، واحد بهداشت محیط، نمونه گیری و واحد پذیرش فعالیت می‌کند.

اسدالله احمدی افزود: این مرکز با هدف افزایش خدمات دهی و دسترسی راحت خانواده‌های ساکن در مرکز شهر در مجاورت کلینیک امام علی (ع) راه اندازی شده است.

وی گفت: پایگاه سلامت خانواده منطقه نوبنیاد نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

سرپرست توسعه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم گشایش مرکز خدمات جامع سلامت فارابی گفت: ششصد و چهل و یک خانه بهداشت فعال در استان به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

حدادی افزود: صد و هفتاد و نه مرکز خدمات جامع سلامت فعال در استان هرمزگان خدمات بهداشتی را به مردم ارائه می‌کنند.

وی افزود: پزشک براساس جمعیت جزیره کیش در مراکز  خدمات سلامت مستقر شده است و هفته آینده نیز یک پزشک به جمع پزشکان مراکز خدمات سلامت کیش اضافه خواهد شد.

مدیر امور بانوان منطقه آزاد کیش نیز، گفت: پایگاه سلامت خانواده مادر و کودک در منطقه مهستان بهره برداری شد.

عالمه خسروی افزود: در این پایگاه سلامت پایدار در چهار بعد سلامت جسمی، اجتماعی، روانی و معنوی براساس شاخص‌های ملی و بین المللی پرداخته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد