Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر معامله ۸۰ میلیون پوندی مگوایر با منچستریونایتد جوش بخورد، قطعا سایر باشگاه‌ها با علم به این موضوع، برای فروش بازیکنان خود پول بیشتری از لسترسیتی تقاضا خواهند کرد.

طرفداری- نام جیمز تارکوفسکی و ناتان آکه در لیست لسترسیتی برای جانشینی هری مگوایر به چشم می‌خورد.

به گزارش اسکای، لسترسیتی مذاکراتی غیر رسمی با افراد نامبرده داشته است و ظاهرا برنلی آماده است تا تارکوفسکی را به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل اما بورنموث مانع از جدایی آکه خواهد شد چرا که این مدافع هلندی بازیکن بسیار مهمی برای برنامه‌های ادی هاو به شمار می‌رود. لسترسیتی هم چنین به لوییس دانک لینک شده است ولی به نظر نمی‌رسد برای جذب این بازیکن اقدام کند. گراهام پاتر، سرمربی برایتون هم گفته است که انتظار دارد کاپیتان تیمش در آمکس بماند. 

راجرز باور دارد چاعلار سویونجو و فیلیپ بنکوویچ از تجربه لازم برای بازی در لیگ برتر برخوردار نیستند. او همچنین معتقد است سن وس مورگان ۳۵ ساله به او اجازه نمی‌دهد تا در بازی‌های زیادی به میدان برود. البته اگر لستر احساس کند رقم درخواستی باشگاه‌ها در واپسین روزهای نقل و انتقالات معقولانه نیست، شاید با چهار مدافع میانی فصل جدید را آغاز کند: مورگان، بنکوویچ، اوانز و سویونجو. انتظار می‌رود انتقال تارکوفسکی با توجه به بند آزادسازی ۵۰ میلیون پوندی‌اش، بیش از ۴۰ میلیون هزینه داشته باشد. انتقال آکه قطعا از این هم گران‌تر خواهد بود. 

شان دایچ از همین حالا خودش را آماده جدایی تارکوفسکی کرده است و قصد دارد گری کیهیل، مدافع سابق تیم ملی انگلیس و چلسی را به عنوان یار آزاد به تیمش اضافه کند. راجرز دوست دارد مدافعانی در خط دفاعی تیمش داشته باشد که مثل مگوایر توانایی بازیسازی از عقب زمین را داشته باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همای سعادت دوباره در دسترس نکونام

به گزارش "ورزش سه"، سعادت حردانی که به دلیل مصدومیت دو دیدار اخیر تیمش مقابل مس رفسنجان و آلومینیوم اراک را از دست داده بود، در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرده و این شانس را دارد تا در صورت تایید پزشکان و صلاحدید کادرفنی به ترکیب تیمش بازگردد.

سعادت حردانی که به‌عنوان یکی از بازیکنان ملی‌پوش استقلال به میدان می‌رود در اولین تمرین پس از بازگشت از اردوی ملی مصدوم شد و حالا با تمام شدن مصدومیتش انگیزه فراوانی برای بازگشت به لیگ برتر دارد.

استقلالی‌ها فردا و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین خواهند رفت و امیدوارند تا در حضور هواداران پر شور خود بتوانند سه امتیاز شیرین را کسب کنند و به صدرنشینی خود ادامه بدهند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود
  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی
  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • همای سعادت دوباره در دسترس نکونام
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • ترکیب سپاهان در برابر ذوب آهن اعلام شد
  • آمریکایی‌ها روزی از گزینه نظامیِ روی میز حرف می‌زدند، اما ...