Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول موذنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام این تصادف به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نقده، نیروهای امدادی و انتظامی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو ٢٠۶ با خودرو سمند برخورد کرده‌ است.

وی اضافه کرد: در این حادثه، چهار نفر از سرنشینان خودرو پژو و سه نفر از مسافران خودرو سمند مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده و انحراف به چپ خودرو سمند اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی نقده گفت: طی هفته گذشته بر اثر ٢ حادثه تصادف در محورهای نقده - محمدیار به فاصله زمانی ١٣ ساعت، ۲ نفر کشته و ۶ نفر دیگر نیز مجروح شده بودند.

طبق بررسی‌های انجام شده به طور متوسط هر ۲ ساعت، پنج نفر جان خود را به علت سوانح رانندگی در کشور از دست می‌دهند؛ سرعت غیر مجاز با ٢٢ درصد، انحراف به چپ با ٢١ درصد، بی توجهی به مسیر با ٢٠ درصد و عدم رعایت حق تقدم با حدود ١٧ درصد، مهم‌ترین علل تصادفات در پی رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی برآورد شده است.

۹۹۱۸/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقده آذربایجان غربی ایرنا تصادفات جاده ای تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد صفری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نیمه شب ۲۹ فروردین در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر ۳ جاده صوفیان به تبریز، متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و پنج نفر دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دو تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفید کمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی دو نفر از مصدومین محبوس شده در خودرو، یک نفر از مصدومین را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

چهار مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6081739

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۴ کودک در پی تصادف رانندگی در آبادان
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند