Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@18:00:20 GMT

افشاگرى على خطير عليه على خطير !

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۱۴۸۹

افشاگرى على خطير عليه على خطير !

يكى از موضوعات و محورهاى مصاحبه جنجالى على خطير معاون پر حاشيه ورزشى استقلال، اشاره به دردسرها و نقش يك مدير برنامه در اين باشگاه بود.

سایت "نواندیش" با این مقدمه نوشته است:

خطير در اين مصاحبه در تاييد ادعاى خود گفت استراماچونى از دستياران خود كه به تهران آمده بودند خواسته بود تا فهرست بازيكنان و "ايجنت" هاى آنها را دريافت كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر او اين كار براى ارزيابى نقش ايجنت ها در امور باشگاه بوده است و بر اين اساس معاون مستعفى باشگاه استقلال، به ابراز انتقاد و نارضايتى از نقش و تاثيرگذارى امير هوشنگ سعادتى (مدير برنامه هاى علی کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، عارف غلامی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور و آرش رضاوند) پرداخت.

اين افشاگرى خطير در حالى است كه او فراموش كرده است در زمانى كه معاون ورزشى باشگاه استقلال بوده و از نقش منفى سعادتى و همچنين از اين دغدغه استراماچونى مطلع بوده، با اين حال اقدام به مذاكره با او براى جذب عارف غلامى، سياوش يزدانى و آرش رضاوند كرده است.

در واقع خطير با اين اقدام خود به افزايش نقش و قدرت تاثيرگذارى اين ايجنت در استقلال يارى رسانده و حال خود منتقد اين رويه شده است!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال خطیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات عجیب این هفته‌های استقلال، نیمکت‌نشینی رافائل سیلواست. مدافع برزیلی که یک دوره جدا شده بود، از نیم‌فصل دوباره به جمع آبی‌ها پیوست و اتفاقا از نظر فنی هم به تیم کمک کرد. با این حال از یک جا به بعد به شکلی عجیب شاهد نیمکت‌نشینی او در این تیم بودیم. طبیعتا نیمکت‌نشینی ناگهانی بازیکنی که از نظر فنی نوسان زیادی هم نداشته، عجیب است.

در همین راستا حدس زده می‌شود یکی از دلایل تصمیم اخیر نکونام، تمجیدهای علی خطیر از سیلوا بوده باشد. مدیرعامل استقلال به تازگی از اینکه او را با وجود پرونده قدیمی به ایران کشانده به‌عنوان یک دستاورد یاد کرده بود و حالا می‌گویند نکونام که با خطیر اختلاف دارد به همین دلیل سیلوا را نیمکت‌نشین کرده است. یعنی لجبازی در این حد؟ کاش این یکی واقعا درست نباشد.

کد خبر 844820 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • مدیرعامل استقلال به مالک تراکتور دلداری داد
  • مدیرعامل استقلال به مالک تراکتور دلداری داد (عکس)
  • خطیر: از آقای تاج، درخواست می‌کنم بازی‌های هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کند
  • خطیر: از تاج می‌خواهم بازی‌های هفته‌های پایانی با VAR برگزار شود
  • خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
  • درخواست علی خطیر از مهدی تاج برای هفته‌های پایانی لیگ
  • خطیر: از آقای تاج، درخواست می کنم بازی های هفته های پایانی را با VAR برگزار کند
  • بازی های هفته های پایانی را با VAR برگزار کنید
  • درخواست رسمی استقلال: VAR برای هفته‌های پایانی