Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آبفای بندرانزلی از اصلاح شبکه توزیع آب در داخل محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، محمود امیری مدیر امور آبفای بندرانزلی با اشاره به احداث پارکینگ طبقاتی در منطقه آزاد انزلی و لزوم  جابجایی بخشی از شبکه توزیع آب شرب گفت: این موضوع با لوله گذاری 80 مترلوله پلی اتیلن به قطر 160 میلی متری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: لوله گذاری به صورت پیمانی و با هزینه ای بالغ بر 370 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری امور انجام شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف قطر آزاد منطقه آب انزلی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان

روح الله خزایی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت : تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این سازمان و اتاق بازرگانی ایران و آلمان طی نشستی با حضور رئیس اتاق ایران و آلمان و هئیت همراه با هدف ایجاد سهولت در روابط و مراودات اقتصادی طرفین امضا شد.

اعزام تجار و سرمایه گذاران آلمانی به منطقه، همکاری لازم به منظور احداث انبار و سوله در مرز تجاری شلمچه برای بازرگانان و تجار معرفی شده توسط اتاق مشترک، ایجاد پایگاه تجاری آلمان جهت صادرات به عراق در این مرز و همچنین همکاری طرفین برای برگزاری همایش ایران، آلمان و عراق در اروند از مهم ترین مفاد تفاهمنامه مذکور است.

به گفته او بر این اساس سازمان منطقه آزاد اروند متعهد می شود فرصت های سرمایه گذاری خود را در اختیار اتاق مشترک قرار دهد و در مقابل اتاق نیز تلاش می کند در نشست های اقتصادی و سمینارهای تخصصی این فرصت ها را به مخاطبین ارائه کند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند همچنین با بیان اینکه مناطق آزاد ایران شرکای اقتصادی و تجاری مطمئنی هستند گفت : اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان مجموعه اروپایی مستقل و توانمندی است که روابط تجاری جدیدی بین دو کشور برقرار کرده و همکاری های موجود را توسعه می بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ابلاغ شد
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است