Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@06:49:36 GMT

بخشی از جاده سمنان-فیروزکوه برای تردد مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۲۰۶۵

بخشی از جاده سمنان-فیروزکوه برای تردد مناسب نیست

سرهنگ تقی کبیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخش قابل توجهی از عملیات تعریض جاده سمنان-فیروزکوه با تلاش وزارت راه و شهرسازی به اتمام رسید، اما شرط بهره‌برداری از این طرح جداسازی جاده رفت و برگشت با بلوک‌های سیمانی یا نیوجرسی است.

وی تصریح کرد: همچنین راه‌اندازی راه اضطرای فرار در جوار پاسگاه افتر و گردنه جاده سمنان-فیروزکوه باید مدنظر قرار گیرد و با اجرای این طرح می توان برای کاهش سوانح رانندگی در این محور اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان سمنان اضافه کرد: بخشی قابل توجهی از جاده سمنان-فیروزکوه دو طرفه است که این بخش ناایمن به افزایش سوانح رانندگی دامن زده است.

کبیری ادامه داد: در چهار ماه گذشته از سال ۹۸ در سوانح رانندگی چهار نفر در جاده سمنان-فیروزکوه جان باختند و ده‌ها نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: با توجه به اجرای عملیات بازسازی، هموطنان در زمان تردد در جاده سمنان-فیروزکوه با سرعت مطمئنه تردد کنند.

جاده نیمه تمام سمنان-فیروزکوه، یکی از محورهای ارتباطی مهم استان های مرکزی با شمالی کشور، با وجود تردد قابل توجه وسایل نقلیه، در سال های گذشته به دلیل رفع نشدن مشکلات زیرساختی و فنی، خطرناک، حادثه‌آفرین و ناایمن است.

محورهای ارتباطی سمنان یکی از پرترددترین جاده‌های کشور به شمار می‌رود، چرا که براساس آمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دست کم ۲۰ تا ۲۳ میلیون مسافر از جاده‌های این استان سالانه عبور می‌کنند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه سمنان راه و شهرسازی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار سواری ها در جاده جندق - معلمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : این حادثه صبح امروز در کیلومتر ۴۰ جاده جندق - معلمان بین سانتافه، پژو ۴۰۵ و یک خودروی دیگر رخ داده و تعداد قابل توجهی کشته و مجروح بر جای گذاشته است.
کارشناسان پلیس راه و امدادگران در حال رسیدگی به وضعیت این موضوع هستند.

این خبر تکمیل می شود

دیگر خبرها

  • مولدسازی؛ راهکاری مناسب برای تأمین بودجه خراسان رضوی
  • (ویدئو) علت حادثه تلخ و مرگبار در جاده سمنان؛ چند نفر فوت کردند؟
  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد در استان سمنان
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • تصادف مرگبار سواری ها در جاده جندق - معلمان
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • مخبر: حتی یک کشته در جاده‌ها نیز قابل پذیرش نیست
  • وقوع ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی در جاده های چهار بانده