Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

لوسین فاوره، سرمربی بوروسیا دورتموند پس از برد 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) زردپوشان وستفالن مقابل بایرن مونیخ در سوپرجام آلمان و پایان دادن به روند قهرمانی‌های متوالی باواریایی‌ها در این جام، به خبرنگاران گفت: با انگیزه‌ای مطلق برای بردن این بازی به میدان آمده بودیم. بایرن مونیخ واقعاً قوی ظاهر شد و تملک توپ فراوانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اشتباه نکنم این تیم 65 درصد از زمان بازی مالک توپ بود. با این حال ما موقعیت‌های گلزنی بسیار خطرناکی ایجاد کردیم و با دفاعی صبورانه و یکدست به چیزی که می‌‌خواستیم رسیدیم. عملکرد ما بسیار خوب بود.

در همین حال مارکوس رویس، کاپیتان نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا هم گفت: اگر اوضاع به همین روند ادامه پیدا کند، من بسیار خوشحال خواهم بود. امروز شروع خوبی برای فصل‌مان رقم زدیم، البته نیازی به گفتن نیست که این بازی یک معیار واقعی برای ارزیابی سطح تیم‌ها در فصل جدید نیست. با این حال یک بازی زیبا و تماشایی را شاهد بودیم. ما امروز بسیار کارآمدتر از حریف بودیم و حق‌مان بود که بازی را ببریم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: دورتموند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!