Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@08:06:04 GMT

بهترین هتل‌های آنتالیا با پارک آبی اختصاصی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۲۴۵۸

هتل آکرا لارا آنتالیا (Akra Hotel)

اگر در حال بازدید از تور آنتالیا لارا هستید، هتل آکرا به طور قطع آنچه را که برای تعطیلات نیاز دارید، دارد. استخرهای تمیز، ساحل و پارک آبی بکر، چشم اندازهای زیبا، کارمندان با اخلاق و... همه چیز خارق العاده است و شما کاملاً از اقامت خود همراه با آرامش خود در این هتل زیبا لذت خواهید برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غذاها عالی هستند و کارکنان رستوران در این زمینه بسیار دقیق و ماهر می­باشند.

اگر می­خواهید یکی از بهترین و جذاب ترین هتل های آنتالیا و ترکیه را تجربه کنید. همچنین این هتل دارای امکانات آبگرم، سلامتی و حق بیمه می­باشد که یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

در این هتل می­توانید در استراحت کامل اسپا، تا جایی که می­خواهید از ماساژ، معالجه بدن و صورت استفاده کنید و یک استراحت دلچسب را تجربه کنید. همچنین بعد از آبتنی در یکی از 3 استخر روباز، می توانید مدتی را در ساحل اختصاصی این هتل بگذرانید و از جذابیت های آن لذت ببرید. همچنین در این هتل دسترسی به اینترنت بی سیم، خدمات دربانی و نگهداری و مراقبت از کودک وجود دارد.

هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek)

هتل گرانادا آنتالیا در منطقه مدیترانه ای بلک واقع شده و دسترسی مستقیمی به ساحل دارد. این ملک به مرکز همایش متصل شده و در نزدیکی تروا آکوا، دلفیناریوم، مسجد بلک، کلوپ گلف کرنلیا و بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر آنتالیا قرار دارد. فرودگاه آنتالیا نیز تنها 40 دقیقه با هتل فاصله دارد. ویژگی های منحصر به فرد تفریحی هتل گرانادا آن را به یک انتخاب ایده آل برای زوج ها و دوستان تبدیل کرده است. این هتل دارای 4 رستوران داخلی است که از یک محیط عالی و غذاهای چند آشپزی برخوردار هستند.. این هتل شگفت انگیز دارای 2 استخر سرپوشیده و 10 استخر روباز با در اختیار داشتن فضاهای حمام آفتاب، صندلی های ساحلی، امکانات شنا و چتربازی است. در این هتل می توانید از امکانات اسپا، ماساژ درمانی و جوان سازی پوست نیز استفاده نمایید. همچنین می توانید از مرکز سلامتی که تجهیزات ورزشی، سونا، حمام، جکوزی و بسیاری از امکانات جذاب دیگر را دارد  استفاده نمایید. فعالیتهای مختلفی مانند اجرای زنده، شب­های فیلم، غواصی، دوچرخه سواری، اسنورکلینگ و موارد دیگر برای تفریح  در این هتل شیک و لاکچری ​​وجود دارد.

هتل سو اند آکوالند (Su & Aqualand)

هتل SU & Aqualand در یک ساختمان سفید سه بخشی و بی نقص واقع در ساحل کنییالتی آنتالیا، طراحی مدرن مینیمالیستی و آبگرم گسترده ای را ارائه می دهد. این هتل دارای استخر سرپوشیده، استخرهای روباز و 6 سالن ناهار خوری می باشد. هتل آکوالند با مساحت 11.500 متر مربع شامل 12 سرسره آبی، استخر موج، استخر فعالیت و استخر کودکان است. تمام اتاق های این هتل از فضای داخلی مرسوم، مد روز و نورپردازی ویژه برخوردار هستند و هر کدام یک بالکن اختصاصی با مبل و سیستم گرمایشی-سرمایشی مرکزی دارند. برای هر میهمان امکانات ویژه و و منحصر به فرد و همچنین لوازم آرایشی مخصوصی ارائه می شود.

هتل رویال وینگز (Royal Wings Hotel)

هتل رویال وینگز، در آوریل 2005 در زمینی به مساحت 72000 متر مربع، در فاصله 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و 15 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا افتتاح شد. هتل رویال وینگز در فضایی آرام در نزدیکی ساحل شنی طلای دریای مدیترانه، راحتی و آسایش را برای همه میهمانان فراهم می کند. این هتل دارای باغ های زیبا و زیبایی طبیعی درختان و گیاهان با 4672 متر مربع استخر شامل استخرهای کودک است. محوطه باغ بی نظیر آن با درختان نخل و خرما مسیری را مستقیماً تا ساحل شامل می­شود. محوطه استخر با هوشمندانه طراحی شده در اطراف باغ جریان دارد و با نمای ساختمان بالهای سلطنتی فضایی آرام و دلچسب ایجاد می کند. همچنین برای راحتی مهمانان، انواع غذا و نوشیدنی در فضای باز وجود دارد. یک مینی کلوپ، یک فضای بازی رایانه ای داخل سالن، یک سینما ، یک پارک آبی و یک پارک تفریحی در فضای این هتل در تور آنتالیا موجود هستند.

هتل بایا لارا آنتالیا (Baia Lara Hotel)

از همان لحظه ای که اولین بار وارد این هتل می­شوید، به گرمی مورد استقبال قرار می­گیرید و رویاهای تعطیلات شما به حقیقت می پیوندند. مساحت این  هتل 57.000 متر مربع است. این هتل مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر و تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. Baia Lara در ساحل زیبای دریای مدیترانه در منطقه لارا واقع شده است. هتل بایا لارا از طراحی مینیمالیسم، پارک های آبی منحصر به فرد، استخر های روباز و بسته، ​​خدمات ممتاز با کیفیت بالا و ... استفاده می کند. رستوران ها و بارهای میان وعده عالی هستند. ایستگاه پیتزا در کنار آبهای ساحلی بسیار شگفت انگیز است... غذای عصرانه در رستوران بسیار خوب است و تنوع بسیاری دارد. منطقه ساحل و استخر با تعداد زیادی از سالن های آفتاب در اطراف، بسیار زیبا و تمیز است. آبشارهای ساحلی درخشان هستند و عصر ها شما می توانید نمای بسیار زیبایی از دریا را مشاهده کنید و نوشیدنی های مورد علاقه تان را بنوشید.

برای رزرو این هتل ها و تجربه ای تکرار نشدنی در آنتالیا ترکیه، می توانید از طریق تور لحظه آخری آنتالیا اقدام کنید. این فرصت استثنایی را از دست ندهید.سایت گردشگری توریاب برای جستجوی تور لحظه آخری و تور ارزان آنتالیا است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تور لحظه آخری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر و هتل غول‌پیکر بن‌سلمان (+عکس)

جاذبه‌ی گردشگری جدید پروژه نئوم عربستان، هتل و استخری پل‌مانند است که سواحل شمالی و جنوبی یک تالاب را به هم متصل می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، پروژه دیگری از نئوم به‌عنوان بخشی از طرح بلندپروازانه عربستان برای تبدیل منظره‌ی بیابانی این کشور به بهشت گردشگران فاش شده است. این طراحی عجیب‌وغریب و آینده‌نگرانه که «تریام» نام دارد، شامل تفریحگاهی است که به صورت یک هتل و استخر عظیم به طول ۴۵۰ متر برفراز پهنه‌ای آبی ساخته می‌شود.

ساختار پل‌مانند تریام سواحل شمالی و جنوبی یک تالاب را در محوطه‌ای ساحلی از عربستان به هم متصل می‌کند. بخش پل سازه شامل دو بخش خواهد بود. قسمت‌های پایینی، اتاق‌های هتل را که هرکدام دارای کف و سقف شیشه‌ای هستند، در خود جای خواهد داد.

تریام

تریام سواحل شمالی و جنوبی تالابی در عربستان سعودی را به هم وصل می‌کند.

بالای اتاق‌های هتل، استخر بی‌نهایت قرار دارد که همچنین شامل فضای سبز، فضای استراحت، سایه‌بان‌ها و مسیر‌های پیاده‌روی است. امکانات رفاهی و فضای باز مشخصه اصلی پل هستند و سالن بدن‌سازی، حوضچه آب گرم و تفریحاتی مانند غواصی و بادموج‌سواری را شامل می‌شوند. ویدئوی تبلیغاتی نئوم همچنین تراس‌ها و استخر شنایی کوچک‌تر را نشان می‌دهد.

نئوم در بیانیه مطبوعاتی خود توضیح می‌دهد: «نمای خلاقانه پل از فاصله دور توهمی بصری شبیه غروب خورشید ایجاد می‌کند. طبقات پایین و بالا چشم‌انداز‌هایی سراسرنما از تالاب و آسمان دارند و درحالی‌که امتداد طبیعی خط ساحلی را حفظ می‌کنند، در چشم‌انداز محو می‌شوند.»

بیانیه ادامه می‌دهد: «شکوه بصری تریام با استخر ۴۵۰ متری روی پشت‌بام گسترش بیشتری پیدا می‌کند. از ارتفاع ۳۶ متری بالای سطح دریا، میهمانان به تجربه‌ی شگفت‌انگیز و حس شناوربودن با چشم‌انداز سراسرنمای خیره‌کننده‌ای از تالاب، مرجان‌های پرشور و آب‌های آرام و بی‌انت‌ها که تا افق امتداد دارند، دست پیدا می‌کنند.»

تریام توسط مارک فاستر گیج، بشایر بامحسن و جو تابت طراحی شده است و از شهر لاین که در خلیج عقبه ساخته می‌شود، فاصله زیادی ندارد. بخش اعظم توسعه عربستان سعودی ازجمله پروژه‌های الانان، زینور و زاردون در همین منطقه متمرکز است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!
  • آیا حمام کردن و یا شنا در استخر، روزه را باطل می‌کند؟
  • بهترین بازی های آفلاین آیفون
  • تصاویر اختصاصی مهر از محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • باز زنده سازی ساحل کارون و توسعه پارک های اهواز
  • شیر برنج بدون خامه بهترین گزینه برای کسانی که رژیم دارند
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • عکس| استخر و هتل غول‌پیکر بن‌سلمان
  • استخر کشاورزی جان یک مرد را در جوین گرفت
  • استخر و هتل غول‌پیکر بن‌سلمان (+عکس)