Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید فرصت بدی نباشد تا پرواز بدون هیچ ‌حد و مرزی در دنیای آرزوهایمان را با شرکت در کمپین بلند پروازی علی‌بابا شروع کنیم. علی‌بابا و لوفت‌هانزا به بهترین بلند پروازی‌های شما جایزه می‌دهند. مرحله دوم کمپین بلندپروازی علی‌بابا با هدف زنده کردن حس تغییر در زندگی، شکستن مرزها و محدودیت‌ها برای دستیابی به خواسته و رویاها طی مرداد ماه سال جاری برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید با شرکت در این کمپین به بلندپروازی‌های خود پروبال واقعی ‌تری بدهید و خودتان را با بال‌های واقعی در مسیر رسیدن به آرزوهایتان تصور کنید.

اما چطور می توانیددر کمپین بلندپروازی شرکت کنید؟

 کافیست در حالی که بال درآورده‌اید، یک عکس از خودتان بگیرید و در صفحه اینستاگرامتان منتشر کنید. در کپشن عکس خود بهترین و ناب‌ترین پاسخ را به این سوال که اگر هیچ حدو مرزی وجود نداشت، تا کجا پرواز می‌کردی و چرا؟ بدهید و هشتک #بلندپروازی را به کپشن اضافه کنید و صفحه علی‌بابا و لوفت‌هانزا را منشن کنید.

همه شرکت‌کنندگانی که شرایط مسابقه را رعایت کرده باشند در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد و در پایان به سه نفر از برندگان بلیط رفت ‌و ‌برگشت به اروپا به مقصد منتخب خود پرداخت خواهد شد.

کمپین بلند پروازی علی ‌بابا در حالی برگزار می‌شود که پیش از این در تابستان گذشته علی بابا، رتبه یک فروش بلیط هواپیما با همکاری لوفت‌هانزا، مرحله اول کمپین بلند پروازی را برگزار کردد . کمپینی که با استقبال زیادی از سوی مردم در تمام نقاط جهان، اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها و... مواجه شد. شرکت‌کنندگان مرحله اول کمپین بلندپروازی، عکس‌هایی از بلندپرواژی‌های خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر و به برندگان هزینه رفت و برگشت پرواز به مقصد انتخابی خود در اروپا اهدا شد.

شاید وقت آن رسیده تا آرزوهایتان را باور کنید و به آن‌ها رنگ و بوی واقعی‌تری بدهید.

2121

کد خبر 1286368

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال محمدجواد ظریف باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا آتش سوزی استان البرز مسکن دونالد ترامپ سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بابا نداشت!

جو بایدن، رئیس‌جمهور خُل و چِل آمریکا در جدیدترین گاف خود گفته است «‌دائی مرا در گینه‌نو آدمخواران خورده‌اند»!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: جو بایدن، رئیس‌جمهور خُل و چِل آمریکا در جدیدترین گاف خود گفته است «‌دائی مرا در گینه‌نو آدمخواران خورده‌اند»!

گفتم: از قدیم و ندیم گفته‌اند «‌بچه حلال‌زاده به دائیش میره‌»! براین اساس، اگر بایدن حلال‌زاده باشه، به دائیش رفته و چون بایدن آدم نیست، پس داییش هم اصلاً آدم نبوده که آدمخواران او را خورده باشند!

گفت: نخست‌وزیر گینه‌نو در اعتراض به بایدن گفته است «‌خون به مغزش نمی‌رسد که پرت و پلا می‌گوید»!

گفتم:‌ ایشان هم اشتباه می‌کند! چون بایدن مغز ندارد که خون به آن برسد یا نرسد!

گفت: اصلاً دائی بایدن در جریان جنگ جهانی دوم با هواپیما در اقیانوس اطلس سقوط کرده و کشته شده است!

گفتم: به یک آدم خل و چل گفتند؛ پدرت به رحمت ایزدی پیوست. با تعجب پرسید؛ رحمت ایزدی کیه؟ گفتند؛ منظور این است که به دیار باقی شتافت. پرسید؛ دیار باقی کجاست؟ گفتند؛ یعنی دار فانی را وداع کرد! پرسید؛ دار قالی شنیده بودیم ولی دار فانی چیست؟ گفتند؛ بابای الاغت مُرد! گفت؛ شوخی می‌کنید! الاغ من که بابا نداشت!

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • گفت و شنود/ بابا نداشت!
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر