Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:52:30 GMT

گواردیولا: قهرمانی لیورپول در CL شانسی بود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۲۷۲۸

گواردیولا: قهرمانی لیورپول در CL شانسی بود

پپ گواردیولا می‌گوید قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ کاملاً شانسی بوده و آنچه عیار واقعی یک تیم فوتبال خوب را مشخص می‌کند قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در آستانه دیدار امروز تیمش منچسترسیتی با لیورپول در کامیونیتی شیلد می‌گوید آنچه عیار یک تیم فوتبال خوب را مشخص می‌کند قهرمانی در لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا قهرمانی در چمپیونزلیگ را به پیروزی اتفاقی در قمار تشبیه کرده و قهرمانی لیورپول در فصل گذشته لیگ قهرمانان را شانسی می‌داند.

 

 

گواردیولا در آستانه مصاف با لیورپول تاکید کرد که بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس برای سومین سال پیاپی، در فصل آینده اولویت اول او و تیمش خواهد بود. اما پپ در ادامه اذعان کرد که سیتی امسال باید در چمپیونزلیگ هم قهرمان شود تا اعتباری که استحقاقش را دارد را بدست آورد.

 

گواردیولا در آستانه بازی امروز تیمش با لیورپول به خبرنگاران گفت:" البته شکی نیست که ما باید در اروپا هم قهرمان شویم چون لیگ قهرمانان تورنمنت مهمی است و قهرمانی در آن دشوار است. ولی من فقط برای هفت بازی به قمارخانه نمی‌روم و هر چه دارم و ندارم را قمار نمی‌کنم".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" من می‌خواهم در طول 11 ماه خوشحال باشم و قهرمانی در لیگ برتر است که خوشحالم می‌کند. چرا باید تا ماه فوریه فقط برای هفت بازی صبر کنم و همه چیز را معطل بگذارم که قرار است در آن رقابتها قهرمان شوم؟".

 

 

گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" این از نظر من خیلی پرریسک است. برای اینکه سلامت و تمرکز تیم حفظ شود بهترین کار این است که لیگ برتر به عنوان اولویت اول انتخاب شود. لیگ برتر همیشه مهمترین بوده. یک رقابت برجسته که چون هر هفته برگزار می‌شود معیار اصلی برتری یک تیم است".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" معتقدم ما وقتی قهرمانی‌های بیشتری در لیگ برتر بدست بیاوریم به قهرمانی در اروپا هم نزدیک‌تر خواهیم شد. روند درستی که منچسترسیتی باید دنبال کند این است".

 

 

گواردیولا می‌گوید حاضر نیست موفقیت‌هایی که تیمش فصل گذشته به آنها دست یافته را با قهرمانی لیورپول در اروپا برای ششمین بار در تاریخ این باشگاه عوض کند. او در این باره گفت:" شکی نیست که ما هم دوست داریم قهرمان چمپیونزلیگ شویم. پس برای لیورپول احترام زیادی قائلیم. ولی کی گفته قهرمانی در آن تورنمنت مهمتر از موفقیتی است که ما در طول 11 ماه بدست آوردیم؟ شک ندارم لیورپول ترجیح می‌داد قهرمان لیگ برتر شود چون از آخرین باری که موفق به فتح این جام شده 29 سال می‌گذرد. آنها در لیگ قهرمانان واقعا عالی بودند ولی در لیگ برتر ما بهتر بودیم. کاری که  ما کردیم در تاریخ لیگ برتر سابقه نداشت و می‌دانم که همکارانم در سراسر دنیا و همه فوتبالیست‌ها می‌دانند آنچه ما پارسال به آن دست یافتیم چقدر دشوار است".

 

 

پپ گواردیولا (سرمربی) یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد تا امید قهرمانی برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس به طور کامل از بین برود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات