Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: هزینه تعمیر و نگهداری هواپیما دو تا پنج برابر قیمت آن بوده و گردش مالی معادل ۶۰ میلیارد دلار در سال است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در مراسم افتتاحیه رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما که صبح امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار کرد: در این رویداد ۴۵۰ نفر از علاقه‌مندان حوزه هوایی، ۲۵ شرکت فعال در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما و ۱۰ سازمان دولتی مرتبط با حوزه صنعت هوایی طی دو روز گرد هم می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: صندوق نوآوری و شکوفایی تلاش کرده ابزار‌های مالی را مستقل‌تر در اختیار شرکت‌ها قرار دهد و بتواند شرکت‌های کوچک و بزرگ دانش بنیان را در کنار سازمان‌های دولتی بزرگ حوزه هوایی قرار دهد و این رویداد یک فرصت مناسب به حساب می‌آید.

وحدت افزود: تامین مالی، ارائه تضمین بانکی و تسهیلات مالی در اختیار شرکت‌های حوزه هوایی قرار خواهد گرفت و سه شرکت بزرگ هوایی کشور طی دو روز نیاز‌های خود را در این بخش مطرح خواهند کرد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: با توجه به اینکه حوزه هوایی چند وجهی است و معروف است که دو تا پنج برابر هزینه یک هواپیما صرف تعمیر و نگهداری آن می‌شود و گردش مالی ۶۰ میلیارد دلاری در سال دارد لازم است تا همه بخش‌های مرتبط به این حوزه ورود پیدا کنند و به شرکت‌ها کمک نمایند.

وی با بیان اینکه سن ناوگان هوایی ایران بالا است، گفت: ما وظیفه داریم آن را سرپا نگه داریم و امیدواریم اتفاق خوبی در این رویداد دو روزه رخ دهد و صندوق نوآوری و شکوفایی تلاش می‌کند تا همه اقدامات خود را در حوزه مهم تعمیر و نگهداری هواپیما در اختیار شرکت‌ها قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وحدت صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاحیه ناوگان هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا

صندوق بین المللی پول بر خلاف روال معمول به طور مستقیم از دولت آمریکا انتقاد کرد و هشدار داد که عملکرد این کشور در میان اقتصادهای پیشرفته تا حدی ناشی از یک سیاست مالی ناپایدار بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، صندوق بین المللی پول روز سه شنبه به شکلی غیرمعمول و مستقیم از سیاست‌گذاران آمریکایی انتقاد کرد و هشدار داد که عملکرد این کشور در میان اقتصادهای پیشرفته تا حدی ناشی از یک سیاست مالی ناپایدار بوده است.

این صندوق در گزارش سالانه خود موسوم به "چشم انداز اقتصاد جهانی" اعلام کرد که هزینه‌کردهای بیش از حد واشنگتن، خطر افزایش تورم و تضعیف ثبات بلندمدت مالی در سراسر جهان را به همراه دارد.

در گزارش صندوق بین المللی پول آمده است: چیزی باید تغییر کند.

افزایش یک‌تریلیون‌دلاری بدهی دولت آمریکا در هر 100 روزبلومبرگ: وضعیت بدهی دولت آمریکا وخیم است

کسری بودجه ایالات متحده در سال‌های اخیر به دلیل کمک‌های کرونایی، سرمایه‌گذاری‌های تهاجمی در زیرساخت‌ها و انرژی پاک، و افزایش هزینه‌های بهره انجام شده است.

بر اساس گزارش دفتر بودجه کنگره، انتظار می‌رود بدهی دولت آمریکا تا سال 2033 به 45.7 تریلیون دلار یا 114 درصد تولید ناخالص داخلی برسد که این رقم در پایان سال 2023، 97 درصد بود.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا تاکنون به دنبال کم اهمیت جلوه دادن نگرانی های فزاینده بوده است.

وی بارها گفته است که بهترین شکل محاسبه پایداری بدهی، اندازه گیری هزینه خدمات بدهی به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی است که بر اساس تورم تعدیل شده است.

بر اساس ادبیات پایداری مالی، اگر رشد بدهی دولت از رشد تولید ناخالص داخلی GDP بیشتر نباشد بدهی پایدار است.

بر اساس پیش‌بینی‌های کاخ سفید، هزینه‌های خالص بهره واقعی در دهه آینده زیر 2 درصد تولید ناخالص داخلی باقی خواهند ماند.

با این حال، یلن پذیرفته است که اگر نرخ بهره همچنان بالا بماند، این پیش بینی آسیب پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی می‌شود
  • رشد اقتصادی ایران به روایت صندوق بین‌المللی پول
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • قیمت طلا به ۲۳۸۳ دلار رسید
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف