Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران،  احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه در همه شهرها خانه مشروطه داریم الا تهران، گفت: در شورای شهر دوم قرار بود که خانه مدرس تملک شود و حتی اعتباراتی نیز در نظر گرفته شد، اما صرف خرید خانه نصیرالدوله شد.

وی با بیان اینکه در شورای شهر تهران، تملک خانه بهبهانی مورد توجه قرار گرفت، اما این مهم محقق نشد، گفت: بهبهانی اولین فردی بود که در موضوع مشروطه ترور شد، اما به دلیل عدم تملک خانه‌اش بخشی از آن تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجدجامعی با بیان اینکه در شورای شهر چهارم، بالاخره منزل مدرس تملک شد، آن وقت خانه شیخ فضل‌الله نوری که در همان نزدیکی بود، بلاتکلیف ماند، گفت: جنبش مشروطه از تهران شروع شد و درست نیست که هیچ فضایی برای این اتفاق مهم نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه خانه مشیرالدوله (پیرنیا) که ۱۸۰۰ متر است و در اختیار نهادهای خاص است، قابلیت آن را دارد که به عنوان خانه مشروطه نام‌گذاری شود، گفت: سند اول و اساسنامه مشروطه در این خانه نوشته شده و بهتر است این خانه تملک شود.

مسجدجامعی درباره میدان حسن آباد نیز با بیان اینکه بحث مرمت این میدان بهتر از چیزی که حالا دارد اتفاق می‌افتد، می‌تواند پیگیری شود، گفت: مجسمه بزرگ ملک المتکلمین در این میدان قرار داشت، اما به پارک شهر منتقل شده و حالا می‌گویند گم شده است که باید دستوری عاجل در پیگیری این موضوع داده شود.

وی با بیان اینکه در منطقه کَن تنها پل تاریخی آن به ثبت ملی رسیده است، گفت: متاسفانه در سیل اخیر این پل آسیب د یده و می‌بایست برای مرمت آن از سوی شهرداری منطقه پنج اقدامی عاجل صورت گیرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف سیل شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری مجسمه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد صبح پنج شنبه در جمع کادر بهداشت و درمان مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت روستاهای بخش سعدآباد به مناسبت هفته سلامت، ضمن برشمردن عوامل سلامت و بهداشت در پویایی و تحرک اجتماعی گفت: توسعه هر جامعه بر پایه سلامت روحی روانی و جسمی استوار است و می‌طلبد که کادر بهداشت و درمان با ترویج فرهنگ غذای سالم اقدامات پیش‌گیرانه در جهت کنترل گسترش بیماری‌های فراگیر را بیش از پیش در دستور کار خود قرار بدهند.

بخشدار سعدآباد با اشاره به موضوع مهم آسیب‌های اجتماعی از جمله تفکر و اقدام به خودکشی افزود: مراکز بهداشت و درمان شهری و روستایی، مراکز بهزیستی و آموزش و پرورش به عنوان نقطه ثقل شناسایی و ارائه مشاوره به موقع می‌توانند نسبت به این معضل اجتماعی نقش بسزایی را داشته باشند که در این زمینه باید با برنامه ریزی و وحدت رویه بین سازمانی، مثلث مشاوره و پیشگیری را ترسیم کرد.

وی از دهیاران خواست که در تدوین بودجه سالانه موضوع کمک به خانه‌های بهداشت را یکی از اولویت‌های خود قرار داده و از هیچ کوششی با در نظر گرفتن قانون دریغ نکنند.

در حاشیه بازدیدهای بخشدار سعدآباد که در معیت امام جمعه سعدآباد، جانشین بخشدار سعدآباد، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، شهردار سعدآباد، رئیس مرکز جامع سلامت شهر سعدآباد، رئیس شورای اسلامی بخش و هیأت همراه انجام پذیرفت، حضور در جمع کادر مدیریتی، آموزشی و دانش آموزان مدارس خرد و کوشا ضمن بازدید از نمایشگاه غذاهای بومی محلی به عنوان ترویج استفاده از غذای سالم و پیشگیری از بیماری‌های مرسوم در سنین نوجوانی و جوانی در بین دانش آموزان، زنگ سلامت نواخته شد و سپس از مدیریت مدرسه، مربیان و چند تن از دانش آموازان تقدیر شد.

قابل توضیح اینکه در این مراسم چندین اصله درخت در مرکز جامع سلامت نظر آقا و خانه بهداشت روستای سربست غرس شد.

کد خبر 6088386

دیگر خبرها

  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد