Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس بی احترامی به لوگوی خود را بی جواب نمی گذارد.

طرفداری- بعد از اظهارات یک مجری در تلویزیون علیه لوگوی باشگاه استقلال، سامان گوران که سابقه بازیگری دارد در مقام پاسخگویی برآمد و اظهارات تندی علیه باشگاه پرسپولیس، لوگوی این تیم و برخی از بازیکنان فعلی و سابق این تیم همچون شیث رضایی، محمد نصرتی و فرشاد احمدزاده انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، این مسئله باعث شد تا باشگاه پرسپولیس برای دفاع از حقوق معنوی خود از سامان گوران که این اظهارات تند را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده شکایت کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای احقاق حقوق این باشگاه نسبت دارند تا رسیدن به نتیجه نهایی این شکایت را پیگیری کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!

به گزارش “ورزش سه”،  دقایقی پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که باشگاه گل‌گهر از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، برای تمرد از دستور قضایی شکایت کرده و به زودی پای مدیر سرخپوشان به محاکم قضایی باز خواهد شد.

اما این موضوع چرایی جالبی دارد و به دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان برمی‌گردد. به نظر بعد از این بازی اعضای تیم پرسپولیس قصد داشتند برای صرف شام به دعوت یکی از رستوران‌داران سیرجان به یک رستوران بروند.

در همین خصوص و برای تامین امنیت کاروان پرسپولیس، افشین پیروانی تقاضای پشتیبانی انتظامی از کاروان این تیم را کرده اما به او اعلام شده که به دلیل شکست گل‌گهر و جو متشنج شهر،  توصیه می‌شود که پرسپولیس شام را در سیرجان صرف نکند.

اما پیروانی که برنامه‌ریزی این موضوع را انجام داده و به عنوان مدیر تیم پرسپولیس این مسئولیت را برعهده داشت، بار دیگر درخواست تامین امنیت کاروان تیمش را مطرح  و اعلام کرد که پرسپولیس برای شام در همین رستوران خواهد بود.  

درنهایت سرخپوشان بدون مشکل راهی رستوران شدند اما حالا خبر آمده که کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر این شکایت عجیب را از مدیر باشگاه پرسپولیس انجام داده و قصد دارد او را به دادگاه بکشاند.

البته در مورد نتیجه این پرونده و چند و چون ماجرا خبر بیشتری در دست نیست  و باید دید که در روزهای آینده پیروانی چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • امتناع بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی هنگام ورود به زمین اتحاد / فیلم
  • واکنش بازیکنان رئال مادرید به لوگوی منچسترسیتی +ویدئو
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)