Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@02:13:56 GMT

تظاهرات در برابر کاخ سفید برای کنترل فروش تسلیحات در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۳۹۹۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتون پست، صدها مادر آمریکایی شامگاه گذشته -شنبه- به سمت کاخ سفید رفته و خواستار کنترل بر فروش سلاح در این کشور شدند. این در حالی است که در پی تیراندازی روز گذشته در ال‌پاسو ۲۰ نفر کشته شدند.

تظاهرات این گروه که نام «مادران خواستار عمل» را بر خود گذاشته‌اند، حمایت بسیاری مردم را در سراسر کشور، به‌ویژه ال‌پاسو و تگزاس، به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مادران در تظاهرات خود، شعارهایی چون «کنگره ترسو» و «خانه کی؟ خانه ما» را بر زبان می‌آوردند.

نماینده این گروه در گفت‌وگو با روزنامه واشنگتن پست گفت که اعضا در جلسه بودند که خبر تیراندازی در ال پاسو را شنیدند و تصمیم گرفتند دست به تظاهرات بزنند. یکی از رهبران این گروه گفت: «خسته شده‌ایم. دیگر زمان تغییر فرا رسیده است.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیراندازی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد

شرکت سیبا موتور با اعلام خبر فروش این کشنده در بورس کالا یادآور شد این طرح فروش روز نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در بورس کالا برگزار می‌شود و درصد پیش پرداخت سفارش خرید نیز معادل ده درصد خواهد بود؛ بهمن نیوز اعلام کرد، در این نوبت فروش قیمت پایه کشنده فاو ۴۶۰ معادل چهار میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان اعلام شده و خریداران ۹ تیرماه ۱۴۰۳ محصول خود را تحویل می‌گیرند. همچنین این معامله مبتنی بر قوانین حاکم بر بورس کالا خواهد بود.

کشنده فاو J6-460 با موتور WUXI با حجم ۱۱۰۵۰CC و گیربکس ZFدستی و استاندارد آلایندگی یورو۵ عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. این کشنده همچنین با بهره‌مندی از سیستم‌های به‌روز نظیر ترمز اتوماتیک ضدقفل هوشمند، کنترل الکترونیکی ترمز، ضدلغزش، ترمز اضطراری هوشمند، کنترل الکترونیکی پایداری و خشک کن هوا رانندگی مطمئنی را به کاربر خود می‌دهد.

همچنین در کشنده FAWJ6-460 از مولتی مدیا، روشنایی اتوماتیک، کولر و بخاری درجا، یخچال و کتری مسافرتی، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک و دارای گرم‌کن و سردکن و… استفاده شده است. سیبا موتور یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و به عنوان تنها نماینده FAW در ایران شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • روسیه پیش‌نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری