Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@20:24:17 GMT

مدیران دولتی تفکر استارت آپی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۴۱۷۲

مدیران دولتی تفکر استارت آپی داشته باشند

رشت - مشاور وزیر جهادکشاورزی در کسب و کارهای نوپا گفت: خوبست که مدیران دولتی تفکر استارت آپی داشته باشند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جهادکشاورزی ،حمیدرضا مختاری در همایش استانی آشنایی با کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ) در حوزه تعاونی ها در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان گیلان در رشت با بیان این که تفکر استارت آپ ها بر پایه نوآوری است، افزود: استارت آپ ها با سرمایه کوچک و تعداد نیروی انسانی کم شروع می شود و قابلیت رشد تصاعدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرمایه انسانی را از عوامل حیاتی در موفقیت استارت آپ ها دانست و اظهار کرد: اگر می خواهیم در کشاورزی نوآوری داشته باشیم بایستی از روستائیان و کشاورزان آغاز کنیم، فرزندان کشاورزان در این باره بسیار مستعد هستند.

مشاور وزیر جهادکشاورزی در کسب و کارهای نوپا با بیان این که توانمندی جوانان را بایستی باور داشته باشیم، خاطر نشان کرد: درهای ادارات را باید بر روی جوانان باز کنیم ، اجازه ورود جوانان با ایده های خوب، به داخل وزارتخانه ها و سازمان داده شود.

وی درباره فعالیت در حوزه استارت آپ های بخش کشاورزی بیان داشت: تمام تلاشمان را برای شکل گیری استارت آپ های بخش کشاورزی و حمایت از آنها به کار می گیریم.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان نیز در این همایش در سخنانی اظهار داشت: تعاونی ها نیازمند رویکرد نو در ارائه خدمت و محصول هستند که آشنایی با استارت آپ ها راهی برای شکوفایی آنها است.

رامین گیلانشاهی خاطر نشان کرد: اکوسیستم استارت آپ ها در کشور فعالیت هایی را شروع کردند و همواره در بخش خدمت رسانی مسیرهای مختلفی را پشت سرگذاشته اند.

وی با بیان این که در بخش کشاورزی آنطور که باید فعالیت ها صورت نگرفته و موفقیت های قابل توجهی تحقق نیافته، اضافه کرد: بر آن شدیم تا با برگزاری جلسه های درک متقابل را بین استارت آپ ها ی بخش تولید فراهم کنیم و از این طریق نگرش حذف واسطه ها، شناسایی بازار بین المللی و .... را داشته باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد تا  استارت آپ ها در بخش کشاورزی، دستاوردهای خوبی در رونق اقتصاد کشاورزی ایجاد کنند.

همایش استانی آشنایی با کسب و کارهای نوپا (استارت آپ) در حوزه تعاونی ها به منظور آشنایی تعاونی ها و تشکل های تحت نظارت تعاون روستایی گیلان با اشتغال ها و کسب و کارهای نوین و استارت آپ های حوزه کشاورزی، با همکاری پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم تمرین بانشاطی را در هوای بارانی برگزار کردند و آماده دیدار حساس با پرسپولیس می‌شوند.

بازیکنان تیم آلومینیوم در تمرین روز سه‌شنبه زیر نظر مجتبی حسینی و کادرفنی این تیم کارهای تاکتیکی را مرور کردند و کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

آنها در ابتدا نرم دویدن را دستور کار خود قرار دادند و پس از آن با کاورهای رنگی به چند گروه تقسیم شدند و به تمرین پاسکاری و مرور بخشی از تاکتیک های هجومی پرداختند.

هوای بارانی اراک و طراوت خاصی به چمن ورزشگاه برق‌باختر اراک داده بود و این تمرین با نشاط خاصی دنبال شد.

تصاویری از تمرین تیم فوتبال آلومینیوم را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • در غزه جنگ سخت داریم و در غرب جنگ نرم
  • کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز