Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ پاراتکواندوکاران را در ماه آگوست ۲۰۱۹ اعلام کرد 

طرفداری-  به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ پاراتکواندوکاران را در ماه آگوست ۲۰۱۹ اعلام کرد که مهتاب نبوی، نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با ۱۱۰ امتیاز همچنان رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (K42) با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا، ۲۹۸ امتیاز و یک پله صعود در رده نخست ایستاد. سجاد جوانبخت دیگر نماینده کشورمان در این وزن و کلاس K44 با ۷۰٫۲۷ امتیاز با یک پله صعود در رده دوازدهم قرار گرفت.

محمدرضا شعبانی در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا و ۹۴٫۴۳ با یک پله صعود، رده پنجم را به خود اختصاص داد و مهدی کردلو دیگر نماینده این وزن با ۱۲٫۴۸ همچنان در رده هجدهم قرار دارد.

محمدرضا شعبانی در وزن ۷۵- کیلوگرم (K42) با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا و ۹۴٫۴۳ با یک پله صعود، رده پنجم را به خود اختصاص داد و مهدی کردلو دیگر نماینده این وزن با ۱۲٫۴۸ همچنان در رده هجدهم قرار دارد.

احمد نریمانی هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) دارنده مدال نقره رقابت های آسیایی با ۲۴۵٫۶۰ امتیاز همچنان صدرنشین است. مهدی بهرامی آذر نماینده وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۳K) کشورمان با کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا و با ۱۲۴ امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند.

مهدی پوررهنما در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44) با کسب مدال طلا و ۲۸۱٫۱۲ امتیاز در رنک نخست جهان قرار دارد. محمود جعفرزاده نیز ۶۸٫۲۰ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد. علیرضا بخت در این وزن نیز در جایگاه چهل و چهارم قرار گرفت.

اصغر عزیزی هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K44) کشورمان با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا و ۱۹۲٫۱۴ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه پنجم قرار گرفت. حامد حق‌شناس دیگر نماینده ایران در این وزن با ۵۷٫۹۲ امتیاز و محسن عبدی با ۹ امتیاز به ترتیب در رده های چهاردهم و چهلم ایستادند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد