Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های ماشین‌سازی تبریز و نود ارومیه را محکوم کرد. تاریخ انتشار: 13:23 - 13 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۸۶۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی شکایت مهرداد فرضیات از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درباره هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته و شرح دادخواست، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*با توجه به شکایت فراز کمالوند از باشگاه ماشین‌سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال بابت اصل خواسته به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت باشگاه سایپا از باشگاه ماشین‌سازی تبریز، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان پس از بررسی پرونده اعلام کرد که با توجه به استرداد دادخواست، قرار رد دعوا صادر می‌شود.

آرای صادره ظرف در مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تعیین وضعیت فراز کمالوند سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال