Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@05:29:17 GMT

◄ تکمیل سیستم FIDS فرودگاه تبریز تا پایان امسال

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۵۱۰۸

◄ تکمیل سیستم FIDS فرودگاه تبریز تا پایان امسال

تین‌نیوز | 

مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی از تکمیل سیستم FIDS فرودگاه تبریز(سامانه اطلاعات پرواز) تا پایان امسال خبر داد.

   

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های آذربایجان شرقی، مجید یارندی، در مراسم معرفی مسئول جدید اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه تبریز ضمن تشریح برنامه های اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی برای فرودگاه های مختلف کشور گفت: برنامه های متنوعی تا پایان سال اجرا خواهد شد که تکمیل سیستم FIDS  فرودگاه تبریز و ارایه اینترنت ایمن متمرکز از ستاد برای فرودگاه های کشور جزو این برنامه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه های ما اجرای سیستم MSSP  (سیستم مدیریت امنیت شبکه) است که با اجرایی شدن آن ضریب ایمنی شبکه بطور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت و قرار است امنیت فرودگاه های غرب کشور در این سیستم به فرودگاه تبریز واگذار شود.

یارندی با اشاره به انتصاب مسوول جدید اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه تبریز عنوان کرد: امیدوارم حضور محمود حبیبی در این مسوولیت باعث پیشرفت روزافزون امور مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه تبریز شود. نخستین انتظار من از حبیبی هماهنگی کامل با مدیرکل و همچنین مسوولان ستادی است و نیز با توجه به در پیش بودن اجرای قانون خاص در شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی ایران و لزوم راه اندازی سیستم  نظام ارزیابی عملکرد  امیدوارم این فرودگاه پرچم دار ایجاد چنین سیستمی در فرودگاه های کشور باشد.

همچنین رامین آذری، مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی ضمن تبیین اهمیت اداره مخابرات و فناوری اطلاعات در مجموعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بنده خود را از خانواده مخابرات و فناوری اطلاعات می دانم و سالها از نزدیک شاهد زحمات و خدمات کارکنان این مجموعه به صنعت هوانوردی بوده ام.

آذری افزود: مصطفی پرکار خطیبی از همکاران پرتلاش و صادق اداره کل فرودگاه های آذربایجان شرقی است که به مدت چهار سال عهده دار این مسوولیت بوده و در این مدت گام های موثری در جهت رشد کمی و کیفی این امور برداشته شده و اکنون این مسوولیت به حبیبی که خود چندین سال سابقه خدمت در این جایگاه را داشته است واگذار می شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه تبريز سيستم FIDS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس

تین نیوز

فنگ چنگ بائو ۸ یا همان لئوپارد ۸ با همین نام طویل و عجیب و غریب، یکی از معدود مدعیان چینی رقابت با تویوتا لندکروزر محسوب می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، فنگ چنگ بائو ۸ معروف به «لئوپارد ۸»، یکی از معدود مدعیان چینی رقابت با تویوتا لندکروزر است که قرار است در سه ماهه سوم سال جاری عرضه شود و قیمتی در حدود ۶۹,۰۵۰ دلار (معادل ۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان) خواهد داشت.

این خودرو نیز مانند مدل دیگر بائو ۵، روی پلتفرم آفرودی سوپر هیبریدی BYD DMO سوار می شود. این خودرو یک پلاگین هیبرید قدرتمند بوده که بیش از ۶۷۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. رسانه های چینی معتقدند که این خودرو به جای پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو، دارای یک موتور ۲ لیتری توربو در قلب سیستم PHEV است.

پلت فرم DMO از فناوری CTC استفاده می کند که به کاهش وزن و افزایش استحکام کمک می کند. طبق گفته BYD، فناوری CTC، باتری را با یک قاب فولادی با استحکام بالا ادغام می کند که ایمنی باتری را در شرایط خارج از جاده افزایش می دهد. علاوه بر این، بائو ۸ از سیستم تعلیق هیدرولیک فعال DiSus-P استفاده می کند.

در نمای جلو، چراغ ها با جلو پنجره ادغام می شوند. به طور غیرمعمول کاپوت جلو در واقع در وسط فرورفته است. در نمای جانبی، بائو ۸ دارای طراحی دو رنگ بوده و بدنه پهن و عضلانی آن بیشتر به چشم می خورد. نسبت پنجره ها ۳:۱ است که به سرنشینان دید خوبی را ارائه می دهد.

فنگ چنگ بائو ۸ در هر دو نسخه ۶ و ۷ صندلی عرضه خواهد شد. این خودرو با سیستم رانندگی هوشمند پیشرفته Eye of the Gods ارائه می شود که شامل فناوری های گسترده کمک راننده و رانندگی خودران است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس