Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:41:40 GMT

به روزرسانیگوگل مپس پس از ۳ سال

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۵۴۷۸

به روزرسانیگوگل مپس پس از ۳ سال

به‌ روزرسانی "گوگل مپس" بعد از گذشت سه سال، امکان اضافه‌کردن مسیرها و خطوط جدید را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش ایمنا، بسیاری از کاربران برای برنامه‌های ورزشی، پیاده‌روی، سفرهای مختلف و تورهای تفریحی به اپلیکیشنی نیاز دارند که بتوانند مسیر حرکت خود را در آن ذخیره و در تمام طول سفر به‌همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه با وجود آنکه سرویس"مای مپس" گوگل از سال‌ها قبل دردسترس کاربران قرار دارد، حدود سه سال به‌روزرسانی دریافت نکرده بود، اما بر اساس آخرین اخبار، درنهایت مای مپس گوگل، این به‌روز ررسانی را دریافت کرد.

در واقع حدود دو سال قبل، مای مپس گوگل به‌روزرسانی اولیه‌ای دریافت کرده بود که کاربران می‌توانستند روی نقشه نقاطی را مشخص کنند و اکنون بعد از به‌روزرسانی اولیه‌ قبلی، کاربران می‌توانند روی نقشه خط بکشند. در نسخه‌ قبلی، اگر کاربر برای دریافت خدمات مای مپس، اقدام و نقشه‌ اختصاصی برای استفاده‌ شخصی خود تهیه کرده باشد، می‌تواند ازطریق گوگل مپ به آخرین نقشه‌ ایجادشده دسترسی داشته باشد.

در نسخه‌جدید، روند ترسیم خطوط بهتر شده است و کاربران به‌ راحتی می‌توانند با ضربه‌زدن روی دکمه‌ "+"، مسیر جدیدی به نقشه‌های موجود خود اضافه کنند. یکی از ویژگی‌های درخور توجه نسخه‌ جدید مای مپس گوگل، امکان ویرایش خطوط و اضافه‌کردن خطوط جدید است؛ درنتیجه کارکردن با این نسخه به‌ مراتب راحت‌تر از نسخه‌ قبلی است.

علاوه براین در نسخه‌ جدید بعضی اشکال‌ها و باگ‌های نسخه‌ قبلی برطرف شده و به‌صورت کلی، کاربران بهبود عملکرد سرویس مای مپس را در مقایسه با نسخه‌ پیشین شاهد خواهند بود. علاقه‌مندان می‌توانند آخرین نسخه‌ی مای مپس گوگل را از گوگل‌پلی استور دریافت کنند.

منبع: زومیت

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اپلیکیشن به روز رساني تازه های تکنولوژی گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟

وزیر ارتباطات گفت: سه بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را به کارگروه ارائه دادیم، اما اکثریت در این کارگروه با اعضای دولتی نیست. آخرین بار قبل از عید این درخواست را ارائه کردیم.

 

 

 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳