Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از هفت دور، خادم الشریعه هنوز شکست نخورده است.

طرفداری- دور هفتم رقابت های آزاد هونان در چین امروز برگزار شد و سارا خادم الشریعه نماینده شطرنج ایران برابر دئاک از رومانی با ریتینگ 2621 به تساوی رسید تا همچنان در این رقابت ها بدون شکست باقی بماند.

با این تساوی مجموع امتیازات خادم الشریعه در رقابت های آزاد هونان در چین به عدد 4 رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این تساوی 2 واحد افزایش ریتینگ برای خادم الشریعه به دنبال داشت.

با نتایج خوبی که خادم الشریعه در چین کسب کرده، او به رده هفدهم برترین شطرنج بازان بانوان جهان صعود کرد. خادم الشریعه همچنین همچنین با لایو ریتینگ 2488.2 تبدیل به دهمین شطرنج باز برتر ایران در دو دسته مردان و بانوان شد.

به نقل از فارس، در رقابت های آزاد هونان چین 73 شطرنج باز از 16 کشور جهان به رقابت با یکدیگر می پردازند. در این رقابت ها 6 سوپر استاد بزرگ که ریتینگ بالای 2700 دارند، شرکت کرده اند. خادم الشریعه نیز با ریتینگ 2481 به عنوان بخت 44 قهرمانی در مسابقات حضور یافته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین، «ابوعبیده» گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه همچنان در باتلاق غزه گرفتار شده و تنها به کشتار و ویرانی بیشتر ادامه می‌دهد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز هنوز بدون هدف است و هیچ افق روشنی ندارد. اسرای آن (رژیم) نیز آزاد نشده‌اند اما در مقابل، مقاومت فلسطین با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ همچنان استوار همانند کوه ایستاده است.

ابوعبیده افزود که جهان، قهرمانی و رشادت مبارزان فلسطین را مشاهده کرد؛ ضربات دردناک مقاومت تنها در زمان مقابله با حملات دشمن نبود بلکه دشمن در زمان عقب‌نشینی نیز با ضربات مقاومت مواجه شد.

ابوعبیده تأکید کرد که ضربات مقاومت به دشمن همچنان ادامه‌ دارد و اشکال جدید و متنوعی خواهد داشت. تا زمانیکه دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود ادامه می‌دهد و همچنان در خاک سرزمین فلسطین حضور دارد، این ضربات نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای اشغالگر در تلاش هستند تا چنین به جهانیان القا کنند که بر همه گروه‌های مقاومت پیروز شده‌اند اما این یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده گفت: دشمن طی ۲۰۰ روز هیچ هدفی را محقق نکرده و تنها مرتکب کشتار جمعی، ویرانی و قتل‌عام شده است. ما از حقوق اساسی ملت فلسطین از جمله عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی، رفع محاصره و بازگشت آوارگان به سرزمین خود، چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

سخنگوی گردان‌های القسام همچنین تأکید کرد: دشمن سعی دارد از تمامی وعده‌های خود در مذاکرات شانه‌ خالی و وقت‌کُشی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • از خواسته‌های خود پا پس نمی‌کشیم/ چرا باید اسیران را بدون اطمینان از پایان جنگ آزاد کنیم؟
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است