Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@10:27:10 GMT

بررسی روند پاکسازی محیط شهری

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۵۷۳۴

بررسی روند پاکسازی محیط شهری

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،فرماندار خرمشهر کوروش مودت در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی سلامت جامعه را اولویت کاری شورای سلامت دانست و نسبت به استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در ادارات و اغذیه فروشی های سطح شهر هشدار داد.

او ادامه داد: تا پانزده روز آینده باید ظروف یکبار مصرف گیاهی جایگزین ظروف یکبار مصرف پلاستیکی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید رییس اداره محیط زیست خرمشهر نیز بر بحرانی بودن وضعیت پسماندهای کارخانه تعطیل صابون سازی خبر داد و گفت: خوشبختانه این مواد شیمیای خطرناک به رودخانه کارون وارد نشده است .

دارابی شهردار خرمشهر هم در این نشست گفت: با توجه به غیر بهداشتی بودن فروش ماهی و میگو در ساعات شبانه توسط دستفروشان، شبانه روزی کردن بازارچه ماهی فروشان امری منطقی است .

در این نشست روند پاکسازی محیط شهری، آهک پاشی و لایروبی انهار، اتلاف سگ های بیمار و زنده گیری سگ های ولگرد، مرمت بازارچه ماهی فروشی و کد دهی به خودروهای پخش سیار آب تصفیه شده بررسی شد.

انتهای پیام/ د

سلامت جامعه ،اولویت کاری شورای سلامت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای سلامت لایروبی انهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزمهاباد؛ کارشناس مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوکان گفت: کارشناسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان یکهزار و ۶۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد را کشف و امحاء کردند.

مسگری افزود: در جریان بازرسی از مراکز و اماکن سطح شهر پیرو تشدید اقدامات بهداشت محیط، بیش از یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته شامل نوشیدنی های گازدار، نبات بدون مشخصات بهداشتی، آبلیموهای دست ساز کپک زده و روغن های سوخته و غیر قابل مصرف شناسایی و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد که نسبت به جمع آوری و امحاء این اقلام  برابر مقررات اقدام شد.

مسگری، از شهروندان خواست از خرید مواد غذایی بدون مشخصات بهداشتی خودداری نموده و هنگام خرید به مشخصاتی نظیر ( تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه بهداشت ۱۹۰ و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بوکان اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • کاهش مصرف پلاستیک به سلامت مردم و حفظ محیط زیست کمک می‌کند
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر