Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی معاونان فرهنگی مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی ۱۵تا۱۷ مرداد به میزبانی حوزه هنری زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، «سید مرتضی دارابی» مسئول روابط عمومی اداره کل امور استان‌ها و مجلس با اعلام این خبر افزود: نشست سالانه معاونان فرهنگی مراکز استانی طبق برنامه‌ریزی انجام شده از 15 مردادماه در زنجان و به میزبانی حوزه هنری این استان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با هدف بررسی عملکرد معاونان فرهنگی، برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

دارابی در ادامه به حضور رئیس حوزه هنری کشور در نشست معاونان فرهنگی اشاره کرد و افزود: در این نشست علاوه بر سخنرانی محسن مومنی شریف پیرامون سیاست‌های تعیین شده در مسیر فعالیت‌های پیش روی حوزه هنری، تشریح بیانیه گام دوم انقلاب توسط دکتر مجید مصلحی مدیرکل امور استان‌ها و مجلس را از دیگر برنامه‌های اصلی این نشست عنوان کرد.

 

دبیر کارگروه روابط عمومی مراکز استان‌های حوزه هنری به ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های سال 97 و چند ماه اخیر سال 98 توسط معاون فرهنگی اداره کل امور استان‌ها و مجلس اشاره کرد و افزود: تشریح فعالیت‌ها، گزارش تولیدات و بررسی عملکرد واحدهای هنری مراکز استانی، گزارشی از وضعیت سامانه ثبت برنامه‌های مراکز استانی و بیان مشکلات در این بخش توسط  داوود ضامنی ارائه خواهد شد.

 

دارابی افزود:‌ تشریح ساختار جدید ثبت برنامه‌ها در سامانه ثبت برنامه‌های مراکز استانی حوزه هنری و الزامات آن توسط اسماعیل آجرلو معاون برنامه‌ریزی نظارت و ارزشیابی امور استان‌ها و ارائه گزارش در این زمینه از دیگر بخش‌های این نشست خواهد بود.

 

 مسئول روابط عمومی امور استان‌ها به طرح مباحث تخصصی مراکز استان‌ها توسط دبیران کار گروه‌ها اشاره کرد و گفت: برای بررسی دقیق‌تر و بیان جزئیات برنامه‌های ثبت شده و اجراءشده طی ماه‌های اخیر نظرات کارشناسی دبیران کارگروه‌های مراکز استانی همراه با پرسش و پاسخ در این نشست ارائه خواهد شد.

 

دارابی ادامه داد:‌ بررسی مسائل مربوط به واحدهای هنری مراکز استانی، بررسی مسائل مربوط به بودجه فرهنگی مراکز استانی، بررسی مسائل مربوط به تولیدات پژوهشی، ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی، بررسی مسائل مربوط به محافل و جشنواره‌های، ارائه تجربه‌های موفق مراکز استانی درسال 97 توسط برخی ازمعاونان فرهنگی، گزارش فعالیت‌ها و بیان نقاط ضعف و قوت واحد‌های تخصصی از مهم‌ترین مباحث بخش‌های این نشست خواهد بود.

 

یادآور می‌شود، نشست تخصصی معاونان فرهنگی مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی به میزبانی حوزه هنری زنجان 15تا 17 مردادماه 98 برگزار می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج نماز جمعه خراسان جنوبي بیرجند ازدواج آسان شهادت امام جواد ع خطبه های نماز جمعه روزنامه ها روزنامه حوزه هنری زنجان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، اولین نشست تخصصی نمایشگاه «بر فراز دشت» با موضوع «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» با حضور مسیحا ربیعی، پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران و کیوریتور نمایشگاه، شهریار زرشناس پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه سوره، سمیه رمضان ماهی پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه سوره و امیر دستمردی هنرمند تجسمی و مدرس دانشگاه و دبیر جلسه، روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۴ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه «بر فراز دشت»، ۷۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش‌درآمده است. این نمایشگاه با رویکردهای طبیعت‌گرایانه، بخش بزرگی از تاریخ هنرهای بصری جهان را به خود اختصاص داده و تا ۱۶ اردیبهشت همه‌روزه به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

حضور در این نشست برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6086711

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود