Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@15:05:23 GMT

سرپرست معاون عمرانی استانداری لرستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۵۸۹۶

سرپرست معاون عمرانی استانداری لرستان منصوب شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید موسی خادمی استاندار لرستان طی حکمی «گودرز امیری» معاون اقتصادی خود را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان منصوب کرد.

پیش از این «احمد مرادپور» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بود.

معرفی سرپرست مدیرکل امور شهری

همچنین استاندار لرستان طی حکمی «قدرت اله فلاح نژاد» را نیز به عنوان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سیاوش سپهوند این سمت را عهده دار بود که وی نیز به اتهام تخلفات مالی از سوی دستگاه قضایی دستگیر شد

۴۶.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف دستگاه قضایی سرپرست لرستان منصوب استانداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

ابوالقاسم مقیمی گفت: همچنین طی این مدت ۳۳ هزار مسافر در بوستان‌ها، ۴۵ هزار نفر در مدارس، ۳۵ هزار نفر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه، ۶ هزار نفر در مساجد و حسینیه‌ها، پنج هزار نفر در مراکز خیریه، ۶ هزار نفر در بقاع متبرکه و سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز در سالن‌های ورزشی اسکان یافته‌اند.

 معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم عنوان کرد: طی این مدت حدود هشت میلیون مسافر نوروزی از سطح راه‌های استان قم تردد کرده‌اند.

مقیمی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یک‌هزار و ۸۵۹ تصادف در جاده‌های استان قم رخ‌داده که یک‌هزار و ۵۶۳ مورد از آنها در داخل شهر قم و ۲۹۶ سانحه نیز در جاده‌های برون‌شهری بوده‌است.

 مقیمی اضافه کرد: همچنین ۱۰ نفر در طول جاده‌های استان قم بر اثر تصادف جان خود را از دست‌داده‌اند.

 معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم بیان کرد: در بخش نظارت بر بازار کالا و خدمات نیز تاکنون ۶ هزار و ۲۵۱ بازرسی انجام و ۱۸۹ پرونده تخلف به ارزش ۴۶ میلیارد ریال تشکیل شده‌است، همچنین ۶ واحد صنفی نیز به‌خاطر اصرار بر تخلف پلمب شده‌اند.

  معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: اورژانس قم نیز طی این مدت به چهار هزار ماموریت اعزام و به سه هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی امدادرسانی کرده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • اسکان ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی در قم
  • اختصاص ۲۱۰ تن آرد تشویقی به ۵۲۰ واحد خبازی کرمانشاه
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • ۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • مدت بازگشایی آب در زاینده‌رود ۱۲ روز است/ قرار نیست توسعه صنایع آب‌بر را داشته باشیم