Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:17:09 GMT

نریمان‌جهان: دلم برای سامان اوج‌گرفته تنگ شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۶۲۴۱

نریمان‌جهان: دلم برای سامان اوج‌گرفته تنگ شده است

سامان نریمان‌جهان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: امسال عزم خود را جزم کرده ام تا با نمایش دلپذیر در بازی های ماشین سازی به همان سامان چند سال قبل تبدیل شوم تا نشان دهم من همان سامان مردم آذربایجان هستم.

وی با ابراز خرسندی از حضور دوباره اش در تیم دوم شهر تبریز، اظهار داشت: من روزهای خوبی را در ماشین‌سازی داشتم و از این تیم به گسترش فولاد رفتم و به دنبال آن راهی تیم اول مردم آذربایجان یعنی تراکتور شدم که بازی های درخشان این تیم در لیگ برتر که به نایب قهرمانی منجر شد، هیچگاه از خاطرم فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نریمان جهان ادامه داد: در حال حاضر  دلم برای آن روزها و بازی های خودم تنگ شده است. 

وی با اشاره به اینکه فوتبال حرفه‌ای خود را از ماشین‌سازی و زیر نظر رسول خطیبی آغاز کرده است، اضافه کرد: من در تیم‌های گسترش و تراکتور درخشیدم و موفقیت‌های خوبی را کسب کردم و خیل ایمان دارم در این فصل نیز با کمک خطیبی، ماشین سازی برایم سکوی پرتاب و بازگشت به روزهای اوج شود.

نریمان جهان که یک فصل ناموفق در پیکان را پشت سر گذاشته و به تبریز بازگشته، ابراز امیدواری کرد با حضور دوباره در شهر خود و ماشین سازی و کار کردن زیر نظر رسول خطیبی به بازیکن محبوب گذشته هواداران تبریزی تبدیل شود.

وی که کاپیتان اول سبزقباهای تبریز است، به بازی تدارکاتی ماشین سازی با استقلال اشاره کرد و گفت: بازی با استقلال برای ما مثبت بود چون به نتایج و اهداف تیمی در این مسابقه دست پیدا کردیم.

نریمان جهان افزود: من فکر می‌کنم در این بازی کادر فنی به خواسته‌های خود در شناخت نفرات رسیده است.

وی از هواداران تیم های تبریز و به خصوص ماشین سازی درخوسات کرد تا فصل جدید لیگ برتر همچون گذشته و بیشتر از فصل قبل به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند تا این تیم که توسط کادرفنی بومی و اغلب بازیکنان جوان و بومی بسته شده است، بهتر از سال های قبل نتیجه بگیرد.

تیم فوتبال ماشین سازی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را با رتبه سیزدهمی به پایان رساند.

3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در نخستین روز جام‌جهانی تنیس روی میز ماکائو، نوشاد عالمیان اولین بازی مرحله گروهی خود را انجام داد و بازی را واگذار کرد.

عالمیان در رقابت با عمر عصار از مصر که در رده ۱۷ رنکینگ جهان قرار دارد با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.

عالمیان در گروه شانزده جام جهانی ماکائو با بازیکنان مصر و سوئد هم گروه است و از هر گروه یک نفر راهی جدول حذفی می‌شود.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۷۱ جهان) صفر - عمر عصار از مصر (رنکینگ ۱۷ جهان) ۴

امتیاز: ۷ - ۱۱، ۹ - ۱۱، ۵ -۱۱، ۵ - ۱۱

ملی‌پوش ایران فردا (سه شنبه) با موریگارد از سوئد که رنکینگ ۱۹ جهان است، رقابت دارد. عالیمان تنها بازیکن ایرانی است که توانست در این مسابقات حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ️آسمانی شدن مادر شهید در سامان
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • تاریخ سازی ژآبی آلونسو در بوندسلیگا
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • ایران اسلامی به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی سياسی در جهان ورود می‌کند
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه و جهان ورود خواهد کرد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی‌اش را آتش زد
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ خیرونا/ دیگر از شگفتی سازی خبری نیست + فیلم