Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@06:07:30 GMT

امام جمعه بوشهر: مشکلات مالی پارس جم باید برطرف شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۶۴۷۲

امام جمعه بوشهر: مشکلات مالی پارس جم باید برطرف شود

به گزارش وانانیوز، 

حجت الاسلام محمد محمدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان جم با اشاره به خبرهای نگران کننده در اطراف تیم فوتبال پارس جنوبی قبل از آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت:مسئله مهم این روزهای شهرستان، تیم فوتبال پارس جنوبی است و این تیم حیثیت شهرستان است.
امام جمعه جم افزود: بارها گفته‌ایم دلخوشی جوانان و مردم مناطق جنوبی استان بوشهر و شهرهای استان‌های همسایه به این تیم فوتبال است و مشکلات مالی این تیم باید برای همیشه رفع شود تا دیگر نگرانی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از مدیرعامل پالایشگاه گاز فجر جم برای تجهیز ورزشگاه تختی و رفع نواقصات این استادیوم خاطرنشان کرد: در بحث پتروشیمی‌ها پیوست‌های فرهنگی و تیم پارس جم باید استاندار بوشهر ورود کنند تا برای همیشه در یک سند پایدار مشکلات حل شود. 
محمدی با بیان اینکه این انتظار مردم است تا مسئولان پتروشیمی‌ها به شهرستان آورده شوند و در این خصوص همکاری کنند گفت: تعداد زیادی از ساکنان نفت و گاز جزء هواداران پارس جم هستند که در این خصوص پتروشیمی‌ها قطعا باید همکاری کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»

امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی مسیر ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه ته‌ته، بازدید و از نزدیک در جریان زحمت راهداری پاوه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به همراه علیرضا حیدری فرماندار پاوه، محمد نادر شهبازی سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عملیات برف‌روبی و بازگشایی گردنه ته‌ته در محور پاوه به مریوان بازدید کرد.

️امام جمعه پاوه در این بازدید، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خستگی‌ناپذیر نیروهای زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه قدردانی و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش ایمنا، گردنه ته‌ته بدون تردید صعب‌العبورترین مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه است که ۱۷ کیلومتر آن مربوط به حوزه راهداری شهرستان پاوه و ۴ کیلومتر آن مربوط به سروآباد (کردستان) است.

گردن ته‌ته، به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً ۶ ماه از سال بسته است و بازگشایی این مسیر در اوایل بهار هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به این گردنه می‌کشاند.

کد خبر 747299

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس