Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@11:38:16 GMT

بیت کوین گران تر می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۶۵۰۴

بیت کوین گران تر می شود

اگر بیت کوین از الگوهای قبلی خود پیروی کند، می تواند تا پایان ماه اوت به حدود ۱۷ هزار دلار برسد.

به گزارش صدای ایران از نیوز بی تی سی، بیت کوین توانسته بخشی از کاهش قیمت خود را در جولای جبران کند. پس از اینکه بیت کوین طی یک هفته کمتر از 10 هزار دلار معامله شد، بالاخره توانست قیمت 5 رقمی خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از آن زمان توپ در میدان خوشبین های بازار سهام بوده است. از زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین 10500 دلار معامله می‌شود یعنی حدود 10 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

در حالی که هنوز تا رسیدن به سطح حساس 10600 و 11000 دلار فاصله دارد ولی بازار آماده قیمت‌های بالاتر است.

اگر بیت کوین از الگوهای قبلی خود پیروی کند، می تواند تا پایان ماه اوت به حدود 17 هزار دلار برسد. آنچه جالب است این است که این عملکرد قوی احتمالاً زمینه را برای قیمت ها در سال آینده آماده می کند. تیموتی پیترسون، یک سرمایه گذار ارز مجازی می گوید تاریخ نشان داده سود بیت کوین در ماه اوت زمینه را برای سوددهی در بقیه سال آماده می کند.

اتفاقی که پس از این می افتد بی سابقه خواهد بود: افزایش ارزش بیت کوین از 500 دلار تا 20 هزار دلار یعنی یک افزایش 4000 درصدی در کمتر از 24 ماه. آیا تاریخ از اینجا شروع می شود؟ بیت کوین می تواند تا اواسط 2021 به 400 هزار دلار برسد.

این پیش بینی ها فقط از نظر فنی قدرتمند نیستند، زیرساخت ها و وقایع خبری هم همین را نشان می‌دهند. مثلاً خطرات رو به رشد ژئوپلیتیکی و اقتصادی بسیاری وجود دارد که دلیل آن افزایش عرضه پول توسط بانک های مرکزی، درگیری های تجاری بین قدرتهای بزرگ دنیا ، برگزیت و ... است. در حالی که بسیاری هنوز بیت‌کوین را یک سرمایه خطرناک می دانند، تعداد زیادی از تحلیلگران ، اقتصاددانان و سرمایه گذاران به این نتیجه رسیده اند که بیت کوین خودش را به عنوان یک ارز دیجیتال امن ثابت کرده است.

همچنین تعداد موسساتی که در این صنعت فعالیت می کنند افزایش چشمگیری داشته است که حاکی از خوشبینانه بودن آینده ارزهای مجازی است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بیت کوین گران قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۵،۹۱۳.۸۳ دلار معادل ۴۳،۰۹۴،۴۶۲،۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۶،۰۳۹.۷۷ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۱،۳۶۸.۸۱ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین صعود کرد
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟