Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تابستان فصل افزایش سفرهای داخلی به ویژه برای خانواده‌هایی است که علاقمند به سفر گروهی با وسیله‌ای نقلیه نوستالژیک هستند.

افرادی که برای تردد میان فاصله شهر محل اقامت و سفر، قطار را انتخاب می‌کنند و برای خرید بلیط به وب‌سایت علی بابا، رتبه یک فروش بلیط قطار و هواپیما مراجعه می‌کنند.

آنها از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن علی بابا برای رزرو سریع و آسان بلیط قطار اقدام و بهای آن را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت می‌کنند و همین سهولت در انتخاب و خرید بلیط قطار به ویژه در روزهای پایانی هفته است که حجم سفرهای داخلی افزایش داده و موجب شده است که علی بابا، انتخاب اول خانواده‌ها، دانشجویان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باشد.

تنوع بالای قطارهای مسافربری، پرداخت آسان بهای بلیط با کارت‌های بانکی و... برخی از ویژگی‌هایی هستند که علی بابا در اختیار مسافران قرار داده است و موجب شده است که دانشجویان تمام نقاط ایران، بتوانند از قطار برای تردد استفاده کنند.

پس اگر قصد سفر به شهرهای مختلف کشور را دارید، همین حالا وارد وب سایت علی‌بابا شوید و از میان انبوه قطارهای مسافربری، قطار مورد نظر مانند قطار سفیر را انتخاب و هزینه را با کارت شتاب پرداخت کنید.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرید اینترنتی بلیط قطار خرید بلیط قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟

مشتریان پروپاقرص کتاب دست دوم معتقدند دخل‌شان به خرج برای قیمت‌های چندصدهزارتومانی کتاب‌های نو نمی‌خورد. طرفداران کتابفروشی‌های زنجیره‌ای و مستقل نیز معتقدند باید هر طور شده چراغ کتابفروشی‌ها را روشن نگه داشت و از چرخه‌ی تولید و چاپ کتاب تحت هر شرایطی حمایت کرد. در ادامه سعی داریم هر یک از این دو انتخاب را دقیق‌تر بررسی کنیم.

دلایل خرید کتاب دست دوم

فارغ از این‌که جهش ناگهانی قیمت کتاب در چند سال اخیر خرید کتاب دست دوم را دیگر نه یک انتخاب بلکه به یک ضرورت مبدل ساخته باید توجه داشت که نسخه‌های دست دوم هر کتاب که در سال‌های گذشته چاپ شده‌اند در چند مورد نسبت به نوی آن‌ها برتری دارند؛ اولاً قیمت‌شان نسبت به نمونه‌ی نوی آن‌ها به‌مراتب کم‌تر است، ثانیاً نسخه‌هایی که در دهه‌های گذشته چاپ شده‌اند از کیفیت بالاتری نیز برخوردارند، ثالثاً با این کار در مصرف کاغذ نیز صرفه‌جویی می‌کنیم و به دنبال آن نقش مثبتی در حفظ محیط زیست ایفا می‌کنیم.

دلایل خرید کتاب نو

احساس این‌که اولین کسی که کتاب را ورق می‌زند و می‌خواند هستیم، احساس خوشایندی است. بسیاری از کتاب‌دوستان از این‌که کتابی را خریداری کنند که پیش‌تر خوانده‌ شده است بیزارند. گذشته از این در طول سالیانی که کتاب در اختیار شخص دیگری بوده احتمالاً متحمل آسیب‌هایی شده که از جمله‌ی آنان می‌توان به خط‌خوردگی، پارگی، تاشدگی و نم‌کشیدگی اشاره کرد. البته این موضوع با بررسی وضعیت فیزیکی کتاب یا خرید از سایت فروشنده‌ی معتبر اینترنتی کتاب دست دوم قابل اجتناب است اما نمی‌توان از لذت حضور در کتابفروشی‌های زنجیره‌ای با کافه‌های گرم و پُرنورشان و غرفه‌هایی که هدایای جذاب و نوشت‌افزار رنگارنگ‌شان هم چشم‌پوشی کرد.

جمع‌بندی

هیچ‌یک از این رویکرد را نمی‌توان یک‌سره رد یا تأیید کرد و هر دو گروه دلایل قانع‌کننده‌ای برای انتخاب‌شان ذکر می‌کنند اما شاید بهترین رویکرد خرید هر دو دسته‌ی این کتاب‌ها باشد. کتابفروشی فیل با گرد آوردن مجموعه‌ای کامل از کتاب‌های نو و دست دوم باکیفیت همواره سعی داشته تا پوشش‌دهنده‌ی نیازهای هر دو طیف سلیقه در قالب یک فروشگاه اینترنتی کتاب باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897755

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • قطار روابط تهران - اسلام‌آباد روی ریل توسعه
  • الکترود جوشکاری co2 و نکات  مهم خرید سیم جوش co2
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • بایدها و نبایدهای مسافران در قطارهای سفیر ریل
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟
  • لیست برخی از سایت‌های حقوقی کشور