Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@16:47:21 GMT

دستگیری قاتل فراری پس از 17 ماه در نیکشهر

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۷۰۵۰

دستگیری قاتل فراری پس از 17 ماه در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری برنا ، حمید نوری گفت: در پی قتل مردی جوان در یازدهم اسفندماه سال ۹۶ در روستای "دسک" از توابع بخش "بنت" موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد ۲ مرد جوان در پی اختلافات قبلی ساعت ۲ بامداد در یک منزل مسکونی در روستای"دسک" با همدیگر درگیر و ضارب (امیر ۲۶ ساله) با یک ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول (عبدالعزیز۲۴‌ساله) زده و از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوری تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم که دائم محل اختفایش را در استان‌های همجوار تغییر می داد ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص بازگشت او به محل سکونتش بدست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی لازم قضائی ساعت ۱۶:۰۰ عصر روز گذشته با محاصره محل اختفای متهم در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی وارد عمل شدند و متهم را در حال استراحت دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهم در بازجوئی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی به قتل در پی اختلافات قبلی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستور کار پلیس فرمانده انتظامی شهرستان قتل ماموران پلیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!

دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به پرونده «قتل عمد مهران سماک» حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده را صادر کرد.

به گزارش شرق؛ ۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان، اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت