Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روزنامه فرامنطقه ای "رأی الیوم" در روز یکشنبه، سازمان عفو بین الملل تاکید کرد که ویدئوهای بدست آمده و گزارش های شاهدان عینی حاکی از حضور گسترده نیروهای امنیتی در خیابان ها بوده است و این نیروها به سمت معترضان سنگ پرتاب کرده اند که منجر به وقوع درگیری و کشته شدن یک جوان ۲۴ ساله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش مسؤولان سازمان عفو بین الملل ، ادله روشنی مبنی بر خورد شدید نیروهای امنیتی با اعتراضات مسالمت آمیز مردم وجود دارد.

طبق گزارش های میدانی این سازمان ، در این درگیری ها ده ها نفر از معترضان و هواداران فوتبال زخمی شدند اما تعداد دقیق مجروحان مشخص نیست چرا که بسیاری از زخمی ها به بیمارستان مراجعه نکرده اند.

مقامات امنیتی مغرب برخی عناصر مورد حمایت از طرف های مخالف را متهم می دانند و می گویند این عناصر بعد از مسابقه الجزایر و سنگال با سوء استفاده از شلوغی های بعد از مسابقات، دست به اقدامات خرابکارنه و غارت اموال  در شهر العیون واقع زدند.

ماه گذشته پس از قهرمانی الجزایر در جام ملت های  آفریقا، در پی شلوغی های خیابانی پس از مسابقات، درگیری شدیدی در شهر العیون رخ داد که منجر به کشته شدن یک نفر  و زخمی شدن شماری دیگر شد و شاهدان عینی نیروهای امنیتی را مسؤول این اتفاقات در صحرای غربی می دانند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در نتیجه درگیری ها در شبانه روز گذشته، بسیاری از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای روسی و اوکراینی در محور دونتسک، ارتش اوکراین ۴۲۰ نظامی خود را از دست داد. علاوه بر این یک تانک و یک هویتزر ارتش اوکراین هم منهدم شد. نیروهای روسیه موفق شدند مواضع خود را در این محور بهبود بخشند.

بنا به این گزارش، نیروهای مسلح روسیه همچنین مواضع خود را در محور آودیوکا بهبود بخشیدند. در این محور نیروهای روسی ۷ حمله اوکراین را دفع کردند.

در نتیجه درگیری در این محور ۲۹۵ نیروی نظامی اوکراینی کشته شدند. یک تانک ارتش اوکراین هم منهدم شد. در درگیری در محور دونتسک جنوبی تلفات ارتش اوکراین به بیش از ۹۰ نیروی نظامی رسید.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی روسیه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ پهپاد و ۶ موشک هیمارس ارتش اوکراین را سرنگون کردند.

کد خبر 6079106

دیگر خبرها

  • انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خام‌فروشی در صنعت نفت
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • جوان عزیز ؛ این دفاع ضروری بود
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • انتقاد شدید پورتو به ناداوری علیه طارمی
  • اسرائیل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد