Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@23:56:46 GMT

«انتظار» اثری از سعید کرمی منتشر شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۷۱۲۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایلنا، سعید کرمی دومین اثر رسمی‌اش را با عنوان «انتظار»، در اختیار اهالی موسیقی قرار داد.

کرمی در هفته‌های گذشته قطعه‌ «سرنوشت» را منتشر کرده بود و اکنون با انتشار دومین اثر رسمی‌اش وارد فاز تازه‌ای از فعالیتش شده است. کرمی این قطعه را آهنگسازی کرده و نواختن کلارینت را هم برعهده دارد.

قطعه «انتظار» بر مایه‌های دستگاه شور در موسیقی ایرانی منطبق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید کرمی از هنرمندان ایرانی است که سال‌های زیادی را در ترکیه به آموختن و اجرای موسیقی پرداخته است. کرمی اهل زنجان است و در خانواده‌ای بزرگ شده که موسیقی در آن نقش مهمی داشته است.

سعید کرمی از 20 سالگی نواختن گیتار را در زنجان و بعد نواختن فلوت و کلارینت و ساکسیفون را آغاز می‌کند. مجید محجوبی نخستین استاد او در زنجان است. برای آموختن بیشتر راهی تهران می‌شود و شاگرد استادانی مانند شهرام رکوعی، مجید سینکی، مصطفی منفرد منش و داوود بحری‌نژاد می‌شود. کلاس‌های سولفژ و تئوری موسیقی را هم در تهران ادامه می‌دهد.

کرمی پس از مدتی برای آموختن کلارینت به ترکیه می‌رود. تمرین‌های مداوم موجب پیشرفت سریعش می‌شود.

او در ترکیه با استادان زیادی کار کرده است که برخی از آنها عبارتند از نایل یاووزاوگلو - رهبر ارکستر جَز ترکیه و استاد تئوری موسیقی و سولفژ، ارجان یالازان استاد دانشگاه استانبول، اونرای ایدمیر، آلپر دمیر استاد دانشگاه اگی ازمیر و استاد ساز قانون، تورگوت یامالی، تولگا آکشیت، بیلال کارامان، امری یوژلن استاد آواز. این هنرمند در چند سال گذشته در مناطق مختلف ترکیه اجراهایی را به صحنه برده و در مسترکلاس‌های مختلفی شرکت کرده است.

سعید کرمی با موسیقی سنتی ترکیه، موسیقی مقامی ترکیه و موسیقی پاپ ترکیه آشنایی دارد. او دستگاه‌های موسیقی ایرانی و ترکی را روی ساکسیفون و کلارینت سُل(ترکی) اجرا می‌کند.

در ادامه می‌توانید قطعه‌ی «انتظار» را ببینید و بشنوید؛

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاد دانشگاه قانون موسیقی موسیقی پاپ موسیقی سنتی وزارت ارشاد کلیپ دفتر موسیقی نماهنگ موسیقی مقامی موسیقی پاپ ایرانی سعید کرمی ترومپت موزیک ویدئو ویدئوکلیپ سازهای بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار مهدی کرمی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری خشکبار در انباری در محله سه راهی آدران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل ۵۵ تن انواع خشکبار شامل: بادام زمینی ، تخمه ،گردو ، بادام هندی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش خشکبار مکشوفه را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جانشین انتظامی غرب استان تهران در پایان با تاکید بر اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و انبار فوق پلمب شد، یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد
  • انگشتر سحرآمیز روس‌ها به ایران رسید
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • انتشار مقاله استاد دانشگاه شریف در مجله معتبر انجمن فیزیک آمریکا