Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@09:32:26 GMT

پژمان منتظری به لیگ دسته یک فوتبال قطر رفت!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۷۲۳۰

پژمان منتظری به لیگ دسته یک فوتبال قطر رفت!

مدافع باتجربه و جداشده استقلال به لیگ دسته اول قطر رفت تا برای باشگاه «الخریطیات» بازی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه الخریطیات برای ایرانی‌ها نام‌آشناست و روزگاری آندرانیک تیموریان در آنجا توپ می‌زد. تیموریان در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ برای این باشگاه بازی کرد و سپس با استقلال قرارداد بست تا برای آبی‌ها به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ سال بعد از جدایی او حالا پژمان منتظری قرار است به عنوان یک ایرانی دیگر پیراهن الخریطیات را به تن کند.

منتظری ظاهراً دو هفته قبل قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرده، ولی عجیب اینجاست که این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. او بعد از جدایی از استقلال و البته اختلافی که با بعضی‌ها داشت، تصمیم گرفت عازم قطر شود. پژمان دست خانواده‌اش را گرفت و به این کشور بازگشت. با توجه به تلاش‌های مدیر برنامه منتظری برای انتقالش به قطر، مذاکراتی با چند باشگاه صورت گرفت.

الاهلی و الشحانیه دو باشگاهی بودند که ابتدا در تیررس منتظری بودند. دو طرف مذاکراتی هم با هم داشتند، ولی از آنجا که قوانین برای جذب بازیکنان خارجی متفاوت شده و کمیته ملی المپیک این کشور در خرید بازیکنان دخالت مستقیم دارد، حضور منتظری در این دو باشگاه منتفی شد. به هر حال آن‌ها در لیگ ستارگان حضور دارند.

بعد از آن مذاکرات منتظری و مدیر برنامه‌هایش با باشگاه دسته اولی الخریطیات آغاز شد. این تیم فصل گذشته به لیگ پایین‌تر سقوط کرد. نتایج الخریطیات بسیار ضعیف بود. آن‌ها در ۲۲ بازی ۱۷ بار شکست خوردند و ۵ بار بردند. الخریطیات حتی یک مساوی هم به دست نیاورد و در نهایت با کسب ۱۵ امتیاز به یک رده پایین‌تر سقوط کرد.

الخریطیات در این سال‌ها همواره در لیگ ستارگان بوده و به همین خاطر سقوط به لیگ دسته دوم باعث شده تا سران باشگاه تصمیم بگیرند بازیکنان تازه‌ای جذب کنند. منتظری حتی در تمرینات الخریطیات هم حاضر شده است. او طبق برنامه مربی الخریطیات کار بدنی می‌کند تا برای فصل جدید آماده شود. با انتقال پژمان به این باشگاه دسته اولی او بعد از دو فصل دوری دوباره به این کشور بازگشت. منتظری در دو باشگاه ام‌صلال و الاهلی بازی کرده و در هر دو باشگاه هم دوران موفقی داشت. پژمان ابتدا فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ برای ام‌صلال بازی کرد و در ادامه برای دو فصل به باشگاه الاهلی ملحق شد.

گرچه قصد پژمان خداحافظی با پیراهن استقلال از میادین فوتبال بود اما هیچ بعید نیست منتظری بعد از پایان همکاری اش با الخریطیات در صورتی که هنوز از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشد، عازم فولاد شود. خبر‌های رسیده از قطر حکایت از آن دارد که منتظری به احتمال فراوان یک همبازی ایرانی دیگر هم در این باشگاه خواهد داشت. مذاکرات در حال انجام است و نام این بازیکن هم به زودی مشخص می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پژمان منتظری تابناک ورزشی الخریطیات فردین فرمند احسان دلاویز هادی رضوی کوهمره سرخی شیراز رامین مهمانپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی

در روز شکست شاگردان محمدرضا مهاجری در خیبر، تیم‌های رده دوم و سوم جدول برابر حریفان خود متوقف شدند و دو امتیاز حساس را از دست دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه) با برگزاری هفت دیدار دنبال شد که نتایج زیر رقم خورد:

داماش گیلان صفر - چادرملوی اردکان صفر

سایپای تهران یک - خیبر خرم‌آباد صفر

رجب‌زاده: ذوب‌آهن با این امکانات باید همیشه مدعی باشد

نفت و گاز گچساران صفر - شهر راز شیراز یک

مس سونگون ورزقان یک - پارس جنوبی جم یک

فجر سپاسی شیراز یک - آریو اسلامشهر یک

مس کرمان 2 - شهرداری آستارا صفر

خیبر که پس از پنج پیروزی متوالی برابر سایپا شکست خورد، با 61 امتیاز در صدر جدول باقی ماند. چادرملو نیز دو امتیاز حیاتی را مقابل داماش از دست داد اما کماکان با 56 امتیاز، در رتبه دوم ایستاد.

فجر سپاسی هم نتوانست از این فرصت استفاده کند و با توقف  برابر آریو اسلامشهر، با 55 امتیاز همچنان در جایگاه سوم به تعقیب چادرملو ادامه می‌دهد. نفت مسجدسلیمان نیز با 53 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

قانون سازمان لیگ برای کدام تیم‌های لیگ یکی مشکل‌ساز می‌شود؟

نتایج سایر بازی‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ یک که روز گذشته برگزار شد، به شرح زیر است:

دریا کاسپین بابل 2 - شاهین بندرعامری صفر
نفت مسجدسلیمان 2 - مس شهر بابک صفر

در آخرین بازی این هفته، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت 16:15 فردا مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور