Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در جریان حضور و بازدید خود از روستای چمرود به عنوان یکی از روستاهای منطقه موسوم به طارمات شهرستان سلطانیه که با رویکرد بررسی مسائل و مشکلات این روستاها صورت یافت، با اشاره به اینکه عمران و آبادانی روستاها امری بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان باید با برنامه ریزی های مدون و با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری سلطانیه، نسبت به انجام توسعه زیرساخت‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز مسیر مواصلاتی روستاهای شهرستان سلطانیه، اعم از پیچ های خطرناک و شانه های راه کم دوام اقدام جدی بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی استان ادامه داد: ضروری است، ضمن انجام اقدامات زیرساختی در راستای بهسازی و افزایش سطح سرویسدهی مسیرهای مواصلاتی به روستاهای استان بویژه شهرستان سلطانیه، از توان و ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان بهره مند شده و هم افزایی مقتضی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در سراسر مناطق استان زنجان و بویژه روستاهای دورافتاده و محروم، تاکید کرد: باید هماهنگی های لازم از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان بعمل آمده و ضمن حضور مرتب پزشکان در خانه های بهداشت روستایی، بهورزان زبده از میان بومیان روستایی تعلیم داده شوند تا به این طریق بخشی از مشکلات و نیازهای بهداشتی و درمانی مناطق روستایی حل شود.

استاندار زنجان در پاسخ به طرح مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای این بخش نیز تصریح کرد: وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان‌ها رو به بهبود بوده و دولت با تمام قوا در راستای ارتقاء شاخص‌های ارتباطات تلفنی در روستاها گام برداشته و متولیان مربوطه استان هم بایستی نسبت به بررسی و بهبود مسائل مخابراتی این منطقه توجه ویژه ای داشته باشند.

گفتنی است؛ در این بازدید سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، فرماندار سلطانیه و مدیران کل بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان نیز حضور داشتند که به مطالبات اهالی پاسخ دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهسازی نقاط حادثه خیز استاندار زنجان مسیر مواصلاتی روستاهای شهرستان سلطانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار پلدشت در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر نصب تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر‌ها و محور‌های موصلاتی مخصوصا تابلو‌های مسیر نما برای هدایت خودرو‌های ترانزیتی به گمرک و تیر پارک پلدشت تاکید کرد 

اکبرزاده در این جلسه گفت: لکه گیری و شانه سازی محور‌های مواصلاتی با اولویت پیچ‌های خطرناک در سطح شهرستان ضروری است و دستگاه‌های متولی باید اقدام نمایند 

همچنین در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات ترافیکی سطح شهر‌های پلدشت و نازک علیاء و همچنین رفع نواقصات محور‌های مواصلاتی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد