Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@12:52:22 GMT

توقیف محموله ۷۴۲ کیلویی موادمخدر در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۸۱۲۳

توقیف محموله ۷۴۲ کیلویی موادمخدر در کرمان

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۴۲ کیلوگرم تریاک، هروئین و حشیش در عملیات یگان تکاوری امام موسی کاظم (ع) شهرستان راور در کویر بخش شهداد خبر داد. تاریخ انتشار: 16:17 - 13 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۹۳۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "عبدالرضا ناظری"بیان داشت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) شهرستان راور پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی از ورود یک باند قاچاق موادمخدر به محدوده کویر شهداد مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه ماموران این یگان با استقرار شبانه در چند نقطه از کویر شهداد ۳ دستگاه خودرو قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

سردار ناظری بیان داشت: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و دیگر سرنشینان این ۳ خودرو با استفاده از تاریکی شب و ناهمواری‌های اطراف از محل فرار کردند که از این خودرو‌ها یک محموله سنگین موادمخدر شامل ۳۰۰ کیلوگرم تریاک، ۳۳۶ کیلوگرم حشیش، ۱۰۵ کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به استمرار حضور پلیس در کویر سوزان و پهناور شهداد جهت پاک سازی منطقه خاطرنشان کرد: ان شاء الله در ادامه بر اساس اطلاعات حاصل از این عملیات، کشفیات خوبی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موادمخدر تریاک حشیش پلیس تکاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • کشف ۱۴۰ اصله قنداق جنگلی در اردبیل
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی
  • ورود یگان ویژه به کویر!
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • شمیم عطر گل محمدی از گلستان‌های راور