Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه خوارزمی طی اطلاعیه‌ای تقویم آموزشی دانشگاه خود را برای نیم سال اول و دوم سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس تقویم آموزشی سال تحصیلی سال ۹۸-۹۹ دانشگاه خوارزمی زمان پیش ثبت نام دانشجویان از ۲۱ شهریور ماه آغاز می‌شود و این مهلت تا ۲۵ شهریور ادامه دارد. دانشجویان می‌توانند از  ۱۰ تا ۱۳شهریور ماه با مراجعه به سیستم جامع گلستان نسبت به انتخاب واحد درسی  خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس تقویم آموزشی دانشگاه خوارزمی دانشجویان در نیم سال اول تحصیلی از ۱۶ تا ۱۷ شهریور به مدت دور روز می‌توانند تاخیر در انتخاب واحد را جبران کنند ضمن اینکه کلاس‌های آموزشی این دانشگاه از ۲۳ شهریور ماه آغاز می‌شود. همچنین دانشجویان می‌توانند از۳۰ شهریور ماه تا ۳ مهر برای حذف و اضافه دو درس اقدام کنند.

دانشجویان دانشگاه خوارزمی از ۹ تا ۱۳ آذر ماه فرصت دارند نسبت به حذف و اضافه اضطراری برای یک درس نظری اقدام کنند ضمن اینکه ارزشیابی نیم سال اول و پیش ثبت نام نیم سال دوم تحصیلی این دانشگاه از ۱۶  لغایت ۲۰ آذر ماه انجام می‌شود.

انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه خوارزمیبرای نیم سال دوم تحصیلی از ۵ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا هشتم این ماه ادامه دارد و دانشجویانی که با تاخیر انتخاب واحد می‌کنند نیز نهم و دهم بهمن ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب واحد‌های خود اقدام کنند.

کلاس‌های آموزشی دانشگاه خوارزمی برای نیم سال دوم تحصیلی از ۱۲ بهمن ماه شروع می‌شود و دانشجویان ۲۰ تا ۲۶ بهمن می‌توانند دو واحد خود را حذف و اضافه کنند. همچنین ۱۳ تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۹ نیز به عنوان فرصت برای حذف و اضافه اضطراری در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است، ۱۳ خرداد ماه سال ۹۹ به عنوان تاریخ پایان کلاس‌های دانشجویان در نظر گرفته شده است و امتحانات پایان ترم این دانشجویان نیز از ۱۹ خرداد شروع می‌شود و تا یکم تیر ماه ۹۹ ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به پذیرش دانشجوی دکتری در این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای نخستین بار در مقطع دکتری دانشجو بپذیرد.

مهدی بدیعی ادامه داد: از سال تحصیلی جدید در سه رشته «مهندسی برق گرایش برق قدرت»، «مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت منابع آب» و «معماری» دانشجو دکتری تخصصی پذیرفته می‌شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول عنوان کرد: داوطلبان برای شرکت در آزمون دکتری می‌توانند از طریق دفترچه راهنمای آزمون، ثبت‌نام و پس از قبولی و طی مراحل پذیرش برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ پذیرش شوند.

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد