Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@20:24:48 GMT

حمله هواداران پرسپولیس به صفحه کمدین استقلالی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۸۷۸۷

حمله هواداران پرسپولیس به صفحه کمدین استقلالی

به گزارش وانانیوز، 

سامان گوران بعد از انتشار ویدئویی که در آن علیه پرسپولیس صحبت می کند، با حمله هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد.

این کمدین استقلالی که در واکنش به صحبت‌های مجری برنامه سلام صبح‌بخیر این ویدئو را منتشر کرده بود، با چالش جدیدی روبه‌رو شده و جدا از اینکه در دادگاه باید پاسخ‌گوی شکایت فرشاد احمدزاده و باشگاه پرسپولیس باشد، باید راه‌حلی هم برای فرار از دست هواداران پرسپولیس پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته در کنار این حمله‌ها، هواداران استقلال از او حمایت و تشکر کرده اند و در حال حاضر صفحه اینستاگرام او تبدیل به صحنه ای برای تقابل مجازی هواداران پرسپولیس و استقلال شده است.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره  صدور بیانیه از  سرخابی‌ها علیه یکدیگر اظهار کرد: به نظرم صدور بیانیه کار زشتی است. در فوتبال حرفه‌ای آن قدر باید رقابت نزدیک باشد که مرد و مردانه بیایند بازی کنند. به هر حال  خیلی از سوت‌ها به ضرر پرسپولیس بوده است. البته  بعضی از کارشناسان داوری بیان کردند آل کثیر در موقعیت آفساید توانسته گل بزند، اما ما شاهد و نازلش نبودیم که صددرصد آفساید است. این صحنه‌ها را باید VAR نشان بدهد که نیست.

او افزود: همه تیم‌ها به خصوص این ۲ تیم پرطرفدار پایتخت می‌گویند که باید VAR در فوتبال ایران وجود داشته باشد. یک موقع استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی به نفع یک تیم و در برخی از مواقع به ضرر یک تیم است. صورت خوشی ندارد که بلافاصله بیانه می‌دهند. استقلالی‌ها اختلافشان با پرسپولیس ۶ امتیاز بوده و اکنون یک امتیاز شده است و احساس خطر کردند به خاطر همین بیانیه دادند که بیشتر قضاوت‌ها به نفع پرسپولیس است. به نظرم هر کسی که این بیانیه را داده خودش داور‌ها را انتخاب کند و احتیاجی به کمیته داوران نباشد.

همه تیم ها دوست دارند VAR باشد

فنونی زاده گفت: همه تیم‌ها دوست دارند VAR باشد و حتی بنگلادش هم این سیستم کمک داور ویدیویی را دارد، اما متاسفانه ما نداریم. به نظرم ۱۰ درصد هزینه یک بازیکن مبلغ VAR  را تامین می‌کند و حالا چه کسی با ورود این سیستم به کشور مخالفت می‌کند را خدا می‌داند.

تیم ملوان برای حداقل امتیاز به آزادی آمده بود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بازی سرخپوشان برابر تیم ملوان چطور ارزیابی می‌کند، گفت:  بازیکنان  در نیمه اول فوق العاده بازی کردند و تیم خوب تارتار مشخص بود که برای حداقل امتیاز به ورزشگاه آزادی آمده بود تا در ضد حمله یا ضربات ایستگاهی مثل بازی‌های قبل خود گلی را بزنند. پرسپولیسی که دوست داشتیم را در نیمه اول دیدیم و   سرخپوشان در بازی تک ضرب و  پاس کاری خیلی خوب بودند، اما در نیمه دوم اوسمار  چند بازیکن اصلی را بیرون کشید و دقیقا برابر ملوان خلع سلاح شدیم. سروش رفیعی، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر تعویض شدند.

اوسمار در تعویض هایش تجدید نظر کند 

او ادامه داد: متاسفانه اوسمار در تعویض هایش در ۲، ۳ بازی نشان داد که نتیجه گرا هست. درست است امتیازات به صورتی است که با حداقل امتیازات تیم قهرمان مشخص می‌شود و از یک جهت هم باید به اوسمار و کادر فنی اش حق بدهیم، اما متاسفانه می‌بینیم در چیدمان تیم در اواخر بازی سهل انگاری می‌کند. یک گل شکننده است و اواخر بازی امکان تساوی این بازی بود. به هر حال اوسمار در تعویض هایش تجدید نظر کند، چون من دیدم که آل کثیر، رفیعی و ترابی که تعویض شدند می‌توانستند تا اواخر بازی در زمین مسابقه باشند. البته حق هم باید به اوسمار بدهیم، چون امتیازات به هم نزدیک است.

پرسپولیس باید با همین فرمان  جلو برود 

فنونی زاده گفت: در حالی که گفته می‌شود فقط استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند، اما من این مسئله را نفی می‌کنم، چون با وجود اینکه سپاهان و تراکتور از صدر جدول عقب ماندند، اما ۷ بازی مانده است و ۲۱ امتیاز باید رد و بدل شود. به هر حال بازیکنان باید با همین فرمان جلو بروند حتی اگر ما دفاعی هم بازی کنیم باید دیدار‌های خود را پیروز شویم. ما اختلاف ۶ امتیازی با استقلال را به یک امتیاز تبدیل کردیم و بازی‌های باقی مانده مان مخصوصا با تراکتور و سپاهان سخت است.

تیم های ته جدولی مجبورند انتحاری بازی کنند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه بازی بعدی سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان است، گفت:  نگاه نکنید که تیم صنعت نفت آبادان در ته جدول قرار دارد، این تیم توانست تیم سپاهان را شکست بدهد. تیم‌هایی که در قعر جدول حضور دارند چاره‌ای ندارند تا بازی‌های خود را پیروز شوند و مجبورند که انتحاری بازی کنند و این موضوع به نفع ما می‌شود. از یک طرف، تیم صنعت نفت آبادان در صورتی که حمله کند هم خوشایند و هم به ضرر ما است، چون ممکن است این تیم آبادانی همانند بازی با سپاهان  گل بزند و به دفاع برود.

او بیان کرد: مسعود ریگی بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی با ملوان بود، اما او فوق العاده برای سرخپوشان سازنده بازی می‌کند.   

بدون شک پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است 

فنونی زاده درباره اینکه سرخابی‌ها با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند و شانس کدامیک را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، گفت: بدون شک پرسپولیس مدعی اول قهرمانی هست.  البته اصلا سرخپوشان  نباید بی گذار به آب بزنند و همه بازی‌ها حکم فینال را دارند و فکر کنند همین بازی آخر هست و باید بازی را پیروز شوند و دیدار‌ها هم سخت است.

او بیان کرد: حسین کنعانی زادگان برابر تیم ملوان روز خوبش نبود و زوج گولسیانی و کنعانی زادگان عملکرد خوبی نداشتند. البته گولسیانی وظیفه خود را به خوبی انجام داد و همه ضربات سر را زد، اما کنعانی زادگان زیاد آماده نبود.

امیر رفیعی مثل یک گلر باتجربه کار می کند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه عملکرد امیر رضا رفیعی گلر جوان را در درون دروازه سرخپوشان چطور دیده است، گفت: به هر حال توپ آن چنانی به سمت دروازه نیامده است تا محک جدی بخورد، اما همین که خیلی خونسرد در چارچوب دروازه کار می‌کند برای ما حسن بزرگی است و مثل یک گلر باتجربه دارد کار می‌کند. امیدوارم که روند رو به رشد خود را ادامه بدهد  و حتی جلوی سپاهان هم به نظرم اوسماراز رفیعی در درون دروازه استفاده کند و نباید بترسد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • عکس| محسن مسلمان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد
  • صحبت های ژابی آلونسو با هواداران بایرلورکوزن پس از قهرمانی در بوندسلیگا / فیلم
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود
  • استقلالی باش کمتر پول بده/ قهرمان المپیک به المپیک نرسید!
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!