Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش ایلام گفت: دانش آموزان استان ایلام با کسب مقام‌های برتر در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز پسران، خوش درخشیدند .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «محسن کلانتری» اظهار کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور در بخش آوایی با حضور نزدیک به یک هزار دانش‌آموز منتخب قرآنی برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بابیان اینکه این دوره از مسابقات در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، ابراز کرد: بخش آوایی این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در روزهای هشتم و نهم مردادماه سال جاری، با حضور دانش آموزان منتخب استانی از ۳۱ استان کشور برگزار شد .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش ایلام، گفت: مسابقات آوایی سی و هفتمین دوره از مسابقات سراسری دانش آموزان کشور، در رشته‌های قرائت قرآن، ترتیل، اذان، مداحی و حفظ قرآن کریم در بخش‌های حفظ کل، حفظ ۵ ، حفظ ۱۰ و حفظ ۲۰ جز قرآن کریم برگزار شد .

وی، تصریح کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور 900 دانش‌آموز از سراسر استان به‌صورت متمرکز در ایلام برگزار شد که درنهایت با رأی هیئت‌داوران 45 دانش‌آموز شامل 24 دانش‌آموز پسر و 21 دانش‌آموز به مرحله کشوری راه پیدا کردند .

کلانتری، بابیان اینکه در این دوره از مسابقات 24 دانش‌آموز پسر از استان ایلام برای حضور در بخش آوایی به مشهد مقدس اعزام‌شده بودند، افزود: دانش آموزان ایلامی توانستند در پنج رشته ترتیل قرآن، حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء مقام‌های ارزشمندی کسب نمایند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش ایلام، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مهم مجموعه تعلیم و تربیت استان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش فراهم نمودن زمینه آشنایی با معارف قرآنی و ترویج آموزه‌های اخلاقی آن، بین دانش آموزان است .

کلانتری با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها و اهداف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در بین دانش آموزان سفیران توسعه فعالیت‌های قرآنی است، تصریح کرد: کسب این رتبه‌های برتر نشان از اهمیت فرهنگ والای قرآنی در بین مردم مخصوصاً دانش آموزان استان ایلام دارد .

کلانتری گفت:  احمدرضا لطفی نفر اول رشته ترتیل قرآن کریم، یاشار محمدیان رتبه سوم حفظ کل قرآن کریم، محمدامین کریمی رتبه اول حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم، میلاد سیاوشی رتبه دوم حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، نور المهدی دوستی رتبه چهارم حفظ ۵ جزء قرآن کریم کسب کردند .

وی خاطرنشان کرد: 21 دانش‌آموز دختر برگزیده مرحله استانی امروز 12 مردادماه به مسابقات کشوری در مشهد مقدس اعزام می‌شوند .

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان کشور تعلیم و تربیت دانش آموزان قرآن قرآن کریم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، پیمان بختیاری گفت: یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در  نهادینه‌کردن فرهنگ ترافیک، آموزش دانش‌آموزان مدارس مخصوصا دانش‌آموزانی که مدارس آنها در روستاها و حاشیه راه‌های برون‌شهری قرار دارد.
وی گفت: نتیجه اجرای این طرح آموزش و آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان و مخصوصا جاده‌ها، وسائل نقلیه و خطرات ناشی از بی‌توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.
بختیاری با بیان اینکه در این طرح به دانش‌آموزان آموزش‌های ایمنی و ترافیکی شامل آموزش نکات ایمنی تردد در راه‌ها به همراه اجرای برنامه نمایشی آموزنده و سرگرم‌کننده با مضامین ایمنی ارائه می‌شود، گفت: در این طرح لوازم التحریر ایمنی و بروشورهای آموزشی نیز بین دانش‌آموزان مدارس مشمول طرح توزیع می‌شود.
این مسئول توضیح داد: امسال اولین همایش ارتقای ایمنی و ترافیک در مدارس روستایی البرز با حضور۱۸۰ دانش‌آموز در مدرسه شهید اخلاقی روستای دولت آباد(بخش تنکمان) شهرستان نظرآباد برگزار شد.
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: علاوه بر دانش‌آموزان، ۱۰۰نفر از اهالی روستا از جمله راکبین موتور نیز در این همایش حضور داشتند که بین موتورسواران تعدادی کلاه ایمنی نیز توزیع شد.
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظرداریم برای امسال حدود ۳۰ همایش‌ آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس استان برگزار کنیم. 

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد