Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@08:58:48 GMT

انوشیروان تقوی زیر تیغ جراحی رفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۹۱۹۷

انوشیروان تقوی زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انوشیروان تقوی خواننده، نوازنده و تنظیم‌کننده موسیقی چندی پیش به علت وجود غده‌ای در روده‌اش راهی بیمارستان شد و تحت مراقبت‌های پزشکی و عمل جراحی قرار گرفت. طبق اخبار جراحی او با موفقیت پایان پذیرفته و وضعیت عمومی او به ثبات کامل رسیده است.

براساس گزارش موسیقی ایرانیان، انوشیروان تقوی تنظیم آهنگ‌های خوانندگانی چون فرزاد فرزین، رضا صادقی، بابک جهانبخش، ماکان بند، سینا شعبانخانی، مازیار فلاحی و… را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در آثاری از فرزاد فرزین، بابک جهانبخش و ماکان بند به عنوان نوازنده به همکاری پرداخته است.

انوشیروان تقوی پس از این عمل، یک هفته در بیمارستان نیایش عرفان بستری خواهد بود.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1286520

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی پاپ خواننده موسیقی نوازنده و آهنگساز ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس محمدجواد ظریف باشگاه استقلال دونالد ترامپ مسکن سینمای ایران استان آذربایجان شرقی آتش سوزی شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فاینورد مقابل نایمخن از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز فینال جام حذفی فوتبال را برگزار کرد که این دیدار با وجود حاشیه‌هایی که از سوی تماشاگران به همراه داشت با پیروزی یک بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.

پایکسائو (۵۹) تک گل این دیدار را به ثمر رساند و همچنین علیرضا جهانبخش نیز از دقیقه ۸۷ برای فاینورد بازی کرد تا در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه جام معتبری را فوتبال هلند جشن بگیرد.

کد خبر 6084879 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد