Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی سرپناه با اشاره به انتشار خبری مبنی بر سرقت 122 میلیارد تومان به صورتی اینترنتی از داخل باجه بانک صادرات منجیل‌آباد رباط کریم اظهار داشت: سارقان سعی داشتند در عملیات بانکی از طریق اینترنت 122 میلیارد تومان را جابه‌جا و به سرقت ببرند که به دلیل اقدام به موقع پلیس، موفق به انجام آن نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به متواری بودن سارقان باجه بانک صادرات تصریح کرد: 4 سارق که یکی از آن‌ها با لباس مبدل پلیس بوده ‌با همدستی و خودرو سرپرستی باجه، مبلغ 20 میلیون تومان از صندوق باجه بانک صادرات منجیل‌آباد رباط کریم را به سرقت بردند.

معاون اجتماعی فرماندهی پلیس غرب استان تهران همچنین با اشاره به متواری بودن سرپرست باجه بانک صادرات شعبه منجبل‌آباد افزود: در حال حاضر پلیس به دنبال جزئیات این حادثه و سرپرست متواری بانک است و علاوه بر این اقدام عملیاتی برای دستگیری سارقان نیز ادامه دارد.

سرپناه در پایان خاطرنشان کرد: مردم از طریق رسانه‌های معتبر اخبار را دنبال کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اهمیت ندهند که به زودی اخبار تکمیلی این خبر از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران پایتخت خودرو سرقت معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌های بین‌المللی به خرابکاری ناموفق اسرائیل در اصفهان چه بود؟

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، بامداد امروز چند کوادکوپتر با نزدیک شدن به محدوده فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و پایگاه هوایی هشتم شکاری، توسط سامانه پدافند رهگیری و سرنگون شدند.

در پی این حادثه، رسانه‌های داخلی و خارجی از ساعات اولیه انگشت اتهام را به‌سوی اسرائیل گرفتند؛ ادعایی که باتوجه به تهدید روزهای اخیر مقامات این رژیم درخصوص پاسخ به حمله گسترده پهپادی و موشکی «وعده صادق»، قابل تأمل بود.

افزون بر گمانه‌زنی‌ها، واکنش‌های توییتری تعدادی از مقامات اسرائیلی از صبح امروز نیز بر این ادعا صحه گذاشت که دستگاه امنیتی این رژیم، مجری عملیات ناموفق خرابکانه در محدوده پایگاه هوایی هشتم شکاری اصفهان بوده است. یکی از اعضای کمیته روابط خارجی و امنیت کنست در این رابطه نوشت: «صبح سربلند شدم. اسرائیل کشوری قدرتمند است. باشد که قدرت بازدارندگی را دوباره به دست آوریم!»

واکنش «پیروزمندانه» عضو کنست و درحالیست که علاوه بر مقامات کشورمان، رسانه‌های بین‌المللی از جمله خبرگزاری رویترز نیز این حمله را «بدون خسارت» ارزیابی کرده بودند. در عین حال، ایال خولاتا افسر ارشد موساد و رییس سابق شورای امنیت اسرائیل در رابطه با این عملیات اظهار کرد: «بی‌تردید، در چند ساعت گذشته اتفاقی افتاده است. ایران نمی‌خواهد اعتراف کند یا واقعاً اتفاق بزرگی رخ نداده یا می‌خواهد آن را کاهش دهد.»

در همین حال، ایتمار بر گویر وزیر افراطی امنیت داخلی اسرائیل در حساب کاربری خود در توییتر با پذیرش شکست حمله ریزپرنده‌ها به پایگاه هوایی ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان و اظهار نارضایتی از این عملیات ناموفق نوشت: «مضحک و ضعیف.»

به دنبال این واکنش‌ها، سازمان بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) اولین نهاد بین‌المللی بود که به این حادثه واکنش نشان داد. حساب توییتری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به نقل از مدیرکل این سازمان نوشت: «رافائل گروسی مدیرکل آژانس کماکان خواستار خویشتن‌داری جدی از سوی همه طرف‌ها و تکرار این موضع است که تأسیسات اتمی هرگز نباید در مناقشات نظامی مورد هدف قرار گیرند. سازمان بین‌المللی انرژی اتمی از نزدیک بر اوضاع نظارت دارد.»

در همین رابطه، وزارت امور خارجه چین ضمن مخالفت با اقدامات خرابکانه علیه کشورمان و هشدار نسبت به عواقب تنش‌های نظامی در منطقه عنوان کرد: «ما با هرگونه برخوردی که ممکن است باعث افزایش تنش در خاورمیانه شود، مخالف هستیم.»

پس از موضع‌گیری چین، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه -دیگر عضو شورای امنیت- با منتسب کردن این اقدام خرابکارانه به اسرائیل اظهار داشت: «پس از واکنش ایران به حمله به سفارت، ما با اسرائیل تماس‌هایی داشتیم، از جمله گفتیم که ایران خواهان تشدید تنش نیست. حمله اسرائیل به اهدافی در اصفهان نیز در پاسخ به همان عملیات بود.»

در ادامه، دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس‌جمهور روسیه هم در واکنش به این حادثه با تأکید بر لزوم مشخص شدن ابعاد مختلف این حمله گفت: «به‌شدت نگران تشدید تنش‌ها در خاورمیانه هستیم. روسیه در تنش‌های میان ایران و اسرائیل خواستار خویشتن‌داری طرفین و پرهیز از تصمیماتی است که می‌تواند منجر به تشدید تنش‌ها شود.»

در میان کشورهای غربی، وزارت خارجه ایتالیا خواستار «کاهش تنش در منطقه» شده و وزیر خارجه کانادا از گفت‌وگوی وزرای گروه هفت در نشست امروز خبر داده است. پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی از نوشته است: «واشنگتن به تل آویو هشدار داد که تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نخواهد بود.»

سلطنت عمان نیز از نخستین کشورهایی بود که ساعتی پیش در خبرگزاری رسمی دولتی این کشور، اقدام خرابکارانه ناموفق اسرائیل را «محکوم» کرد.

وزارت خارجه عربستان سعودی هم در واکنش به تداوم اقدامات بی‌ثبات کننده در منطقه، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «وزارت امور خارجه نگرانی عمیق عربستان سعودی را از تشدید تحولات نظامی در منطقه و پیامدهای جدی آن ابراز می‌کند و از همه طرف‌ها می‌خواهد حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از منطقه و مردم آن در برابر خطرات جنگ محافظت کنند.»

اورسولا فوندرلاین رییس کمیسیون اروپا نیز بدون اشاره مستقیم به دولت اسرائیل، در رابطه با عملیات تحریک‌کننده بامداد امروز عنوان کرد: «مطلقاً لازم است که همه طرف‌ها از هر اقدام [تنش‌آمیز] دیگری خودداری کنند.»


لازم به ذکر است مقامات کشورمان از جمله وزیر خارجه در روزهای اخیر نسبت به تبعات تداوم تنش‌آفرینی دولت نتانیاهو هشدار جدی داده و اقدام تلافی‌جویانه اسرائیل علیه شهروندان و منافع ایران را موجب واکنش «سریع و قاطع نظامی» عنوان کرده بودند.

با شکست عملیات خرابکارانه بامداد امروز، شبکه CNN به نقل از یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای مدعی شده که حملات مستقیم بین اسرائیل و ایران پایان یافته است.

انتهای خبر/

کد خبر: 1227642 برچسب‌ها اسرائیل اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش‌های بین‌المللی به خرابکاری ناموفق اسرائیل در اصفهان چه بود؟
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان
  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم