Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، خبرگزاری اسپوتنیک هم اکنون در حال پخش تصاویر زنده از برگزاری تظاهرات آرام امروز یکشنبه در شهر «روآن» فرانسه به منظور ادای احترام به «استیو کانیکو» (Steve Canico) است.

«استیو کانیکو» جوان ۲۴ ساله ای بود که پیشتر ناپدید و سپس جسد وی در غرب فرانسه کشف شد.

این درحالیست که دیروز نیز تظاهرات آرام مردمی در شهر نانت فرانسه در این راستا برگزار شده بود؛ پلیس هم برای متفرق کردن معترضان و سرکوب آن ها از گاز اشک‌آور استفاده کرد و با مردم درگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیقه زردهای فرانسه نیز که از ماه‌ ها پیش تجمع‌ های اعتراضی را در این کشور برگزار می‌ کنند، در شبکه‌ های اجتماعی از مردم خواسته بودند در این تظاهرات شرکت کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، «امروزِ دیروز» عنوان نمایشگاه آثار بهنام کامرانی با نگاه به بازنمایی و عدم بازنمایی در هنر معاصر است. او میان مدیوم عکس و نقاشی فاصله‌گذاری کرده است. آثار کامرانی در این مجموعه بر پایه‌ عکس‌های قدیمی اما در مسیر و با نتیجه‌ای معاصر خلق شده و در کنار چیدمان و ویدیو به نمایش درمی‌آید.

کامرانی در بخشی از بیانیه این مجموعه نوشته است: «پرسش از نقاشی یا عکاسی؟ پرسش از بازنمایی، از تاریخ، از چهارچوب‌های حاشیه و حاشیه‌بندی. مجموعه‌ «امروزِ دیروز» برای من فراتر از نقاشی یا از آن خودسازی عکس‌های خانوادگی است. سنجیدن ظرفیت‌های نقاشی و تعمق در امکانات پیش کشیدن تصاویر است. بازگشت به دیدنِ دیده شده‌هاست در آلبوم‌هایی از خانواده و دیگران: قدرت پدر در اوج جوانی، زیبایی زنی ناشناس بر چمن‌ها یا میزی چیده شده در حیاط به وقت تابستان و لباس‌ها و ژست‌ها در مکان‌ها».

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز تا تاریخ سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پل پارک‌وی، رو به روی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸، مجموعه آرت‌هال مراجعه کنند.

کد خبر 6086700

دیگر خبرها

  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • قیمت درهم امارات امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل
  • قیمت افغانی افغانستان، امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین