Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:32:10 GMT

اولین فیلم از داخل شناور توقیف‌شده خارجی حامل سوخت قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۹۷۳۸

اولین فیلم از داخل شناور توقیف‌شده خارجی حامل سوخت قاچاق

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک فروند کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق در اطراف جزیره فارسی توسط رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

سردار رمضان زیراهی ظهر امروز در بوشهر اظهار داشت: شامگاه چهارشنبه ۹ مرداد ساعت ۲۱و ۳۰ دقیقه نیرو‌های گشتی پایگاه منطقه دوم دریایی سپاه با اشراف اطلاعاتی یک کشتی خارجی حامل سوخت را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بیان جزئیات خبر اظهار داشت: این شناور خارجی که از کشتی‌های دیگر سوخت دریافت و در حال انتقال این سوخت به کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس بود، با هماهنگی مراجع قضایی در حوالی جزیره فارسی توقیف شد.

وی افزود: در این رابطه ۷۰۰ هزار لیتر سوخت توقیف و هفت خدمه که تبعه خارجی بودند دستگیر شدند.

سردار زیراهی تصریح کرد: یگان‌های شناوری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق روال جاری با اشراف اطلاعاتی همه جانبه در راه صیانت از منافع ملی و با تمام توان در حال انجام وظیفه و پاسداری می‌باشد و لحظه‌ای از این امر خطیر درنگ نخواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:العالم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم کشتی قاچاق اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ علی حاجت پور در تشریح این خبر، گفت: مأموران این فرماندهی، از خروج چند فروند شناور حامل سوخت قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از حضور دریابانان در محل، یازده فروند شناور حامل سوخت قاچاق را مشاهده و با اقتدار آنها را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: دریابانان، در این عملیات‌ها موفق شدند، ضمن توقیف یازده فروند شناور و دستگیری ۱۳ نفر متهم، مقدار یازده هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار با اشاره به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال سوخت‌ها مکشوفه، خاطر نشان کرد: سوخت‌ها کشف شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حاجت پور در خاتمه خاطر نشان کرد: دریابانان با عزم مصمم و اراده پولادین در پاسداری از مرزهای شهرستان و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت غیرقانونی را به احدی نخواهند داد.

کد خبر 6063636

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • در سال ۱۴۰۲ رانندگان حامل سوخت قاچاق ۸۴ نفر کشته و مجروح برجای گذاشتند
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال