Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس آخرین نشست شورای مسکن خراسان رضوی که معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در آن حضور یافت دو مصوبه برای واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر در گلبهار تعیین شد.

هومن گریوانی افزود: براساس این مصوبات، تعاونی های دارای پروژه های مسکن مهر که پیشرفت آنها کمتر از ۳۰ درصد است یک ماه مهلت دارند تا نسبت به فعال کردن پروژه ها اقدام کنند در غیر این صورت زمین های دولتی از آنها پس گرفته و پروژه ها به انبوه سازان توانمند واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به تعاونی های دارای پروژه های مسکن مهر با پیشرفت اجرایی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد که پروژه را تعطیل کرده اند هم اخطار کتبی داده شده است تا در مدت یک ماه نسبت به فعال کردن پروژه اقدام کنند و در صورتی که تعاونی مسکن مهر نتوانست در مدت یک ماه پروژه را فعال کند واحدهای نیمه ساخته نیز به انبوه سازان واگذار می شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: ۳۹ هزار و ۸۳۳ واحد مسکن مهر در گلبهار در قالب پروژه های تعاونی، سه جانبه و خودمالک وجود دارد که از این تعداد ۳۰ هزار و ۵۶۹ واحد افتتاح شده، سه هزار و ۴۵۱ واحد در دست ساخت است و  پنج هزار و ۸۱۳ واحد هم فاقد متقاضی است.

گریوانی افزود: از پنج هزار و ۸۱۳ واحد فاقد متقاضی تعداد پنج  هزار و ۳۱۷ واحد مربوط به پروژه های تعاونی هستند که حدود نیمی از آنها پیشرفت اجرایی بیش از  ۳۰ درصد و نیمی دیگر پیشرفت اجرایی کمتر از ۳۰ درصد دارند و ۴۹۶ واحد هم مربوط به پروژه های سه جانبه تبدیلی از  تعاونیهای کم کار است.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی همه واحدهای مسکن مهر تا پایان سال ۱۳۹۸ تعیین تکلیف می شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: تلاش شده است همزمان با بهره برداری از واحدهای مسکن مهر، خدمات روبنایی و زیر بنایی آن نیز تکمیل شود.

گریوانی افزود: فرصت های بی نظیری جهت سرمایه گذاری در زمینه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی به منظور توسعه و رشد زیرساخت های شهر جدید گلبهار طی سالهای گذشته فراهم شد که با توجه به رشد فزاینده جمعیت در این شهر نیاز به احداث و توسعه این فضاها بیش از پیش احساس می شود.

شهرجدید گلبهار که برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و قابل توسعه تا ۴۰۰ هزار نفر ساخته شده با وسعت چهار هزار هکتار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد و در امتداد جاده مشهد - قوچان واقع است.

۷۴۸۹/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن مهر گلبهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت:تاکنون برای اجرای پروژه‌های حمایتی مسکن ۲۷۱ هکتار زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله تامین شده است و برای بقیه متقاضیان واجد شرایط نیز در مرحله تامین و الحاق اراضی مدنظر می‌باشد.

قزوینیان با بیان اینکه برنامه چهارساله استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی است، گفت: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن حمایتی برش دو ساله استان ۱۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکونی است، تصریح کرد: برش دو ساله در بخش خودمالکی ۶ هزار و ۱۴ واحد، بازآفرینی شهری ۴ هزار و ۵۱۰ واحد و در بخش مسکن روستایی ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

قزوینیان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

وی گفت: برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای ۲۱ هزار متقاضی واجد شرایط طرح مذکور در دست اقدام می‌باشد و در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین هستیم.

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد