Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مدبر رییس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی قزوین گفت: این واحد غیرمجاز به دنبال گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی و پیگیری کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، شناسایی شد و متصدی آن نیز به اتهام دخالت غیرمجاز در امور پزشکی و تهدید علیه سلامت عمومی و پیگیری شکایت‌های مراجعه کنندگان، به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراکز ساخت پروتزهای دندانی، مجاز به انجام اقدامات دندانپزشکی نیستند.

این مسئول اضافه کرد: مردم برای امور دندانپزشکی مانند کشیدن و پُرکردن دندان، عصب کشی و اقدامات زیبایی دندان، فقط به مراکز دندانپزشکی مجاز مراجعه و برای این گونه کارها از مراجعه به مراکز ساخت پروتزهای دندانی پرهیز کنند.

این مسئول هشدار داد شهروندان فریب وعده‌های برخی افراد غیرپزشک، در خصوص درمان‌های قطعی، در محل‌های غیرمجاز و با هزینه‌های پایین‌تر از تعرفه‌های قانونی را نخورند.

به گفته مدبر مراکز مجاز، دارای پروانه طبابت و مجوز قانونی هستند و این مجوز باید در معرض دید عموم نصب شده باشد.

شماره‌های ۳۳۶۸۱۱۶۰ و ۳۳۶۷۸۹۸۳ مربوط به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، پاسخگوی شکایت از مراکز درمانی استان است.

3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان قزوین قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مرکز نفس( نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می شود تاکید کرد هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.

این مسئول ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهادهای امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.

بنا بر گفته های خوان زاده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی را عوامل موثری در کاهش سقط عمدی جنین برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد