Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@05:06:30 GMT

بینی مهاجری از 3 ناحیه شکست!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۱۱۵۷

تمرین امروز تیم فوتبال نساجی در شرایطی در ورزشگاه اکباتان در شرایطی انجام شد که در پایان تمرین درگیری عجیبی بین رضا مهاجری و یک فعال حوزه نقل و انتقالات رخ داد.

اخبار ورزشی_ ظاهرا یکی از فعالان حوزه نقل و انتقالات بر سر انتقال چند بازیکن به نساجی با مهاجری دچار مشکل شده و به همین دلیل در محل تمرین امروز این تیم با سرمربی تیم فوتبال نساجی جرو بحث کرد که این بحث به درگیری فیزیکی کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری فیزیکی این شخص با سرمربی نساجی باعث شد بینی مهاجری دچار شکستگی شود و مسئولان و اعضای کادر فنی سرخپوشان قائمشهر بلافاصله سرمربی تیم خود را راهی بیمارستان کردند. ظاهرا شدت ضربه به شکلی بوده که بینی مهاجری از 3 ناحیه دچار شکستگی شده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نساجی سرمربی تیم فوتبال بیمارستان بیمارستان سرمربی تیم فوتبال فوتبال نساجی مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" مجتبی سرآسیایی و رضا مهاجری ۲سرمربی همشهری که در این دیدار به مصاف یکدیگر رفتند پیش از این هم علی‌رغم آن‌چه نشان می‌دادند رابطه عمیقی با یکدیگر نداشتند، این در حالی است که آن‌ها یک دوره طولانی‌مدت در پدیده و شهرخودرو و یک دوره کوتاه در مس کرمان با یکدیگر همکاری داشتند.

آن‌ها گرچه پیش از شروع بازی با لبی خندان و دلی شاد در آغوش یکدیگر شکار دوربین مهدی زارع شدند، اما در ادامه تنش آن‌ها لب خط به اوج خود رسید و درگیری‌ها حتی تا رختکن نیز ادامه داشت و به مصاحبه‌های پس از بازی هم رسید. مهاجری هم که معمولا مستقیما درباره کسی صحبت نمی‌کند طی یک پست اینستاگرامی به رفتار سرآسیایی انتقاد کرد تا مشخص شود تصویر ثبت شده، فقط یک آرامش قبل از طوفان و یک لبخند ساختگی برای دو طرف بوده است.

دیگر خبرها

  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)