Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قاسمی فرنگی کار ملی پوش سنگین وزن تیم ملی کشتی کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: حدود هشت ماه در اردو بودیم و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. در این مدت به چند تورنمنت برون مرزی اعزام شدیم و اکنون مسابقات گرجستان را در پیش داریم. هنوز نفرات تیم در مسابقات جهانی مشخص نشده اند و مسابقات گرجستان نقش مهمی در انتخاب نفرات تیم ملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب بروجردی و پارسا نظری به مسابقات گرجستان اعزام می‌شوند و هر کدام از ما سه نفر که در این مدت عملکرد بهتری داشته باشد، به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در ادامه گفت: چند سالی می‌شود که در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی می‌گیرم. تاکنون چندین بار تا آستانه کسب مدال در مسابقات مختلف پیش رفتم، اما هر بار دستم از مدال کوتاه ماند. امیدوارم که امسال بتوانم به مسابقات جهانی اعزام شوم و نتیجه خوبی بگیرم.

وی در پایان گفت: مصدومیت‌های شدیدی داشتم که باعث شد برای یکسال از کشتی دور بمانم، اما در حال حاضر با انگیزه مضاعف تمرین می‌کنم تا در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی قرار بگیرم.

بیشتر بخوانید:

چهارمین قهرمانی ایران در کشتی فرنگی نوجوانان جهان با ۴ مدال طلا

عبدولی: شرایط خوبی دارم/ به فکر مدال طلای بازی‌های جهانی هستم

۱۹ فرنگی کار ایران در جام جایزه بزرگ گرجستان

انتهای پیام/

اظهارات قاسمی درباره وضعیت تمریناتش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمدی آخرین سهمیه را کسب کرد/شاگردان رنگرز با ترکیب کامل در پاریس

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا که به میزبانی قرقیزستان در حال برگزاری است، در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله در مصاف با حریف ازبکستانی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز میدان شد و آخرین سهمیه کشتی فرنگی را به دست آورد.

کد خبر 6084670 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • مهمدی آخرین سهمیه را کسب کرد/شاگردان رنگرز با ترکیب کامل در پاریس