Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@23:42:04 GMT

وقتی امین حیایی هم «آقازاده» می شود!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۲۰۷۰

امین حیایی پیش از این در نخستین سریال شبکه نمایش خانگی یعنی «قلب یخی» با ایفای نقشی که مرموزترین و چندوجهی ترین شخصیت این سریال به حساب می آمد، با عنقا کار کرده بود و حالا برای ایفای نقشی پر فراز و نشیب که چالشی جدید برای دوران امروز بازیگری او به حساب می آید، به کار تازه عنقا پیوسته است تا در این مجموعه نیز توانمندی خود را محک بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار چهره ها _ این بازیگر بعد از دومین و البته آخرین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی، ایفای نقش در دیگر آثار این رسانه را علی رغم پیشنهادات مختلف نپذیرفت و ترجیح داد سومین تجربه اش همکاری دوباره با حامد عنقا باشد. البته او در چند ماه گذشته با حضور به عنوان داور در مسابقه «عصر جدید» بر محبوبیت خود افزوده و به کانون توجهات برگشته است.

امین حیایی که با درخش در فیلم «شعله ور» ساخته حمید نعمت اله و دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر جشنواره فجر، دوران جدیدی از بازیگری خود را آغاز کرد، نقش پرفراز و نشیبی را در «آقازاده» تجربه می کند.

بازیگر جدید «آقازاده» در کارنامه مفصل و پربارش که اغلب پرفروش و با مخاطب بالا بوده اند، تاکنون ۶ نامزدی برای آثار مختلف و ۵ جایزه از جمله یک سیمرغ و یک دیپلم افتخار از جشنواره فجر، سه تندیس جشن حافظ و یک دیپلم افتخار از جشن منتقدین را به ثبت رسانده است و علاوه بر سابقه همکاری با عنقا، با بهرنگ توفیقی کارگردان «آقازاده» نیز در سریال «آمین» همکاری کرده بود.

پیش از این از حضور یک بازیگر ناشناخته به عنوان نقش اصلی زن این سریال و احتمال حضور کیوانچ سوپراستار ترک در این سریال خبر رسیده و همچنین اعلام شده بود مهدی سلطانی و امین تارخ نقش پدر‌های قصه را که مقابل یکدیگر قرار دارند، ایفا می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آقازاده امین حیایى سریال نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه کریمی بازیگر زیر آسمان شهر متولد ۲۷ آذر ۱۳۵۳ است. معصومه کریمی با ایفای نقش سارا همسر بهروز پیرپکاجکی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید و با بازی در نمایش و چند داستان دیگر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر گرفت.

به گزارش فرادید، شروع بازیگری اش در سینما در سال ۱۳۷۲ با فیلم جاده عشق به کارگردانی رجب محمدین بودف با مجموعه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۷۲ وارد قاب تلویزیون شد اما یک سال بعد بود که در سریال ساعت خوش شان به کارگردانی مدیری درخشید و به شهرت رسید.

بازی در سریال زیر آسمان شهر در سال ۱۳۸۰ در نقش سارا باردیگر وی را بر سر زبان ها انداخت تا جایی که اغلب مردم بعد از گذشت چندین سال هنوز وی را با نام سارا بیاد می آورند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898190

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم