Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@09:39:25 GMT

سامانه ضد موشکی «گنبد آهنین» سرطان‌زا است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۳۹۲۶

سامانه ضد موشکی «گنبد آهنین» سرطان‌زا است

تلویزیون رژیم صهیونیستی از سرطان زا بودن سامانه دفاعی گنبد آهنین خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روسیا الیوم، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از سرطان زا بودن سامانه دفاعی گنبد آهنین خبر داد.

این شبکه گزارش داد که شماری از نظامیان یگان پدافندهوایی ارتش این رژیم که بسیاری از آن ها در سامانه ضد موشکی گنبد آهنین خدمت می کنند، به بیماری سرطان مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تاکنون ۳۰ سرباز که بیشتر آن ها در سامانه گنبد آهنین خدمت می کنند به بیماری سرطان مبتلا شدند.

این گزارش می افزاید، آمار بالای مبتلایان به سرطان در یگان پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی مقام های رژیم را بر آن داشته تا در خصوص ارتباط احتمالی فعالیت آن ها در این واحد با بیماری سرطان تحقیق کنند.

گنبد آهنین یک سامانه پدافند هوایی متحرک است که توسط شرکت رافائل رژیم صهیونیستی طراحی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل گنبد آهنین سامانه موشکی سرطان زا بیماری سرطان ابتلا به سرطان هادی رضوی کوهمره سرخی شیراز رمز ارز رامین مهمانپرست گچساران حوزه های انتخابیه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حمله حزب الله به گنبد آهنین با پهپاد ایرانی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 حزب الله لبنان ساعتی پیش با پهپاد ابابیل 2، به گنبد آهنین اسرائیل حمله کرد. حزب الله می‌گوید در این حمله موفق شده بخشی از سامانه گنبد آهنین را هدف قرار دهد. لحظات پرواز این پهپاد در آسمان فلسطین اشغالی که توسط صهیونیست‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • شکارچیان گنبد آهنین + فیلم
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله
  • لحظات حمله حزب الله به گنبد آهنین با پهپاد ایرانی
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی گنبد آهنین اسراییل را درهم شکست
  • کیهان: بسیاری از پهپاد‌ها و موشک‌ها، از گنبد آهنین عبور کردند
  • فیلم/ گنبد آهنین‌تان این بود؟
  • گنبد آهنین‌تان این بود؟ + فیلم
  • گنبد آهنین تان این بود؟
  • هیبت گنبد آهنین و اسرائیل، در اوج آمادگی‌اش شکست