Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام قاسم مهیمنی مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله فارس گفت:  دوره آموزشی تربیت مربی مهد قرآن مدت یک هفته در قالب ۴۰ ساعت آموزشی حضوری و ۳۰۰ ساعت کارورزی برگزار می‌شود.

او بیان کرد: متقاضیان باید دارای پیشینه کار با کودک، مدارک مرتبط و مسلط روخوانی قرآن باشند و محتوای دوره آموزشی نیز شامل روش تدریس روخوانی قرآن کودکان، حفظ قرآن همراه با مفاهیم کودکانه، آشنایی با ادبیات و حقوق کودک، مهارت‌های زندگی، شیوه‌های پرورش خلاقیت و ذوق هنری کودک و آشنای با مفاهیم اولیه قبل از دبستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهیمنی تصریح کرد: در حال حاضر ۶۶ دوره در استان‌های فارس، تهران، قم، بوشهر و هرمزگان برگزار شده است و ۳ هزار و ۶۴۰ مربی آموزش دیده اند.

مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله فارس ادامه داد: علاقمندان می‌توانند تا اول شهریور ماه امسال برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی شیراز، خیابان قصرالدشت، خیابان ولیعصر، کوچه ۳، موقوفه مکتب القرآن ثارالله مراجعه یا با شماره تلفن‌های۳۶۲۷۰۳۴۸ و ۳۶۲۷۰۳۶۶ تماس حاصل نمایند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ت

آغاز ثبت نام دوره تربیت مربی مهد قرآن و پیش دبستانی در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن تفسیر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

سعید دهنوی   بیان کرد: نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی با هدف تربیت راهنمایان این عرصه مهم و فرهنگ سازی استفاده صحیح از آن و همچنین جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، با حضور ۷۵ نفر از معلمان و مربیان، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزیده که از سراسر سیستان و بلوچستان شرکت کرده بودند، برگزار شد.

وی افزود: در رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی علاوه بر سه کلاس آموزش ماهیت هوش مصنوعی، سیر تطور و کاربردهای آن، در چهار کارگاه عملی، موتورهای هوش مصنوعی از جمله "بینگ، دال ای، میدجرنی، کریا" معرفی و کار با آنها آموزش داده شد و در ادامه، فراگیران در سه مرحله با تولید فیلم و عکس با هوش مصنوعی به رقابت پرداختند و ۱۴۰ اثر در این رویداد تولید شد.

مسوول مرکز سراج سیستان و بلوچستان ادامه داد: در کنار کلاس‌ها و کارگاه‌ها، نشست‌های هم افزایی و تجربه نگاری با حضور مصطفی ضابط کارشناس تبلیغات اینترنتی از آکسفورد انگلستان به عنوان استاد آموزشی، یوسف برادران‌مهر به عنوان دبیر و صادق امیری به عنوان مربی و منتور رویداد برگزار شد.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان، بعد از ۲مرحله پایش و ارزیابی به این رویداد راه یافته اند که قبل از برگزاری رویداد، پیش‌دوره‌ای مجازی نیز از مباحث مقدماتی هوش مصنوعی برای آنها برگزار شده است.

دهنوی گفت: در نهایت شرکت کنندگان رویداد بعد از سه مرحله آزمون ( نظری، عملی و ارائه ) وارد مرحله تداوم می شوند و برای آنها هر ۲ هفته یکبار نشست آموزشی و هم افزا برگزار می‌شود؛ همچنین برای مرحله تداوم، چهار دوره مجازی هوش مصنوعی و استفاده از اکانت‌های هوش مصنوعی به صورت رایگان همراه با نمایش بهترین آثار در نمایشگاه هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: مربیان برگزیده و موفق در این رویداد، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، به مجامع مختلف از جمله مدارس اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • تربیت حافظان قرآن در موسسه بیت‌الاحزان قم
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت