Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پیکارهای کشتی فرنگی نوجوانان جهان روزهای ۱۱ تا ۱۳ مرداد ماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با ۴ مدال طلای امیررضا ده‌بزرگی در وزن ۴۸ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن ۵۱ کیلوگرم، رضا ساکی در وزن ۷۱ کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم و با کسب ۱۴۸ امتیاز با اقتدار و برای چهارمین بار و دومین بار پیاپی به عنوان قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تیم ایران تیم‌های آذربایجان و روسیه به ترتیب با ۱۲۳ و ۹۹ امتیاز دوم و سوم شدند.

رده‌بندی تیمی:

۱- ایران ۱۴۸ امتیاز ۲- آذربایجان ۱۲۳ امتیاز ۳- روسیه ۹۹ امتیاز ۴- قزاقستان ۷۳ امتیاز ۵- ارمنستان ۷۳ امتیاز ۶- ترکیه ۷۰ امتیاز ۷- هند ۶۳ امتیاز ۸- گرجستان ۶۳ امتیاز ۹- اوکراین ۶۲ امتیاز ۱۰- ازبکستان ۴۹ امتیاز

کد خبر 450488 برچسب‌ها کشتی فرنگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی در حالی اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که تیم استان قم نیز امروز چهارشنبه به این رقابت ها اعزام شد.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: استان قم در این رقابت‌ها ۷ نفر سهمیه مستقیم و ۶ نفر سهمیه به دلیل کسب مقام دوم تیمی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی دارد.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که گرامیداشت رحیم علی آبادی نیز می‌باشد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی هم چنین اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی را به شرح زیر عنوان کرد.

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا اسکندری
۴۸ کیلوگرم: حسین قادری
۵۵ کیلوگرم: احسان سلمانپور
۶۰ کیلوگرم: علیرضا یوسفی
۷۱ کیلوگرم: امیرعلی مرادی
۸۰ کیلوگرم: علی میکائیلی و محمدامین ابوالحسنی

کد خبر 6087714

دیگر خبرها

  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد
  • سهمیه کشتی فرنگی ایران کامل شد؛ مهمدی به المپیک رسید